• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401042617785
  • خبرنگار : 50310

رئیس فدراسیون اسکواش:

لرستان می‌تواند مرکز استعدادیابی اسکواش کشور باشد

لرستان می‌تواند مرکز استعدادیابی اسکواش کشور باشد

ایسنا/لرستان رئیس فدراسیون اسکواش با بیان این‌که لرستان می‌تواند به مرکز استعدادیابی اسکواش کشور مبدل شود، گفت: قطعاً اسکواش لرستان این توانایی را دارد که یکی‌از استان‌های سرآمد کشور شود و ما نیز در این راه هیئت استان و ورزشکاران لرستان را حمایت می‌کنیم.

مسعود سلیمانی، در مجمع عمومی و آیین استانداردسازی و افتتاح خانه اسکواش خرم‌آباد از سید آرش قیاسیان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان در تخصیص اعتبار بهسازی خانه اسکواش خرم‌آباد تقدیر کرد.

وی با اشاره به پیشینه و کارنامه کاملاً ورزشی و مدیریت جهادی سید آرش قیاسیان در عرصه ورزش، انتخاب وی بعنوان  سکاندار ورزش و جوانان لرستان را نشان از لیاقت، توانمندی و مدیریت جهادی وی عنوان کرد.

رئیس فدراسیون اسکواش با کم نظیر خواندن دستاوردهای ورزش لرستان، گفت: این که اداره‌کل ورزش و جوانان استان با این مشکلات و کمبودهای زیرساختی توانسته این حجم از موفقیت، مدال‌آوری و میزبانی از رویدادهای مهم را به انجام برساند، کاری بزرگ و در خور تقدیر است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در راستای پیشبرد اهداف هیئت، گفت: شخصاً بر روی استان حساسیت ویژه‌ای دارم چرا که آن‌را دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی می‌دانم.

رئیس فدراسیون اسکواش با بیان این‌که لرستان می‌تواند به مرکز استعدادیابی اسکواش کشور مبدل شود، عنوان کرد: قطعاً اسکواش لرستان این توانایی را دارد که یکی‌از استان‌های سرآمد کشور شود و ما نیز در این راه هیئت استان و ورزشکاران لرستان را حمایت می‌کنیم.

در ادامه سید آرش قیاسیان با اشاره به موفقیت‌های ورزش لرستان طی سالیان اخیر، گفت: ظرفیت و پتانسیل ورزش در استان به قدری بالاست که می‌توان انتظار رشد و ظهور قهرمانان نام‌آور حتی در رشته‌های نوپا را داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: این اداره کل با هر چه در توان دارد از اسکواش همانند تمامی رشته‌های دیگر، حمایت خواهد کرد.

در پایان این نشست رئیس فدراسیون با اهدای لوح سپاس به جهت اقدامات صورت گرفته در امر توسعه و گسترش این رشته به ویژه تلاش‌ها برای مهیا کردن استانداردسازی کورت‌های استاندارد در لرستان از قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha