• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401042617844
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل:

شعبه سوم تأمین اجتماعی ماه آینده افتتاح می‌شود

شعبه سوم تأمین اجتماعی ماه آینده افتتاح می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: شعبه سوم تأمین اجتماعی در اردبیل ماه آینده در میدان وحدت اردبیل افتتاح خواهد شد.

افشین شیرزاده ۲۶ تیر در گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی در بازدید از شعب تأمین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: دغدغه اصلی دولت مردمی تقویت پوشش بیمه‌ای برای آحاد جامعه است تا هیچ فردی از پوشش بیمه‌ای محروم نماند.


وی به طرح پوشش بیمه‌ای آحاد جامعه به ویژه در گروه سنی 18 تا 54 اشاره کرد و گفت: افرادی که تاکنون تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نگرفتند و واجد شرایط هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه بیمه اطلاعات خود را ثبت کرده و از پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.


مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: کلیه صاحبان حرف، مشاغل آزاد و اصناف می‌توانند از مزایای بیمه ارزان قیمت مهیا شده توسط سازمان تأمین اجتماعی و حمایت دولت استفاده کنند.


شیرزاده افزود: افراد تحت پوشش از مزایای بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت قبل و بعد از بازنشستگی می‌توانند استفاده کرده و در پوشش بیمه‌ای از مزایای آن بهره‌مند شوند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون پنج هزار نفر در استان اردبیل در قالب این طرح ثبت‌نام کرده و سعی ما بر این است تا با پوشش بیمه‌ای این متقاضیان بعد از بررسی اسناد و مدارک آنها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.


شیرزاده اضافه کرد: بدون مراجعه حضوری امکان ثبت‌نام در قالب سامانه تأمین برای متقاضیان وجود دارد و امیدواریم در قالب این طرح متقاضیان واقعی ثبت اطلاعات داشته باشند.


وی حمایت از کارآفرینان و کارفرمایان را با پوشش بیمه‌ای کارگران و گروه‌ها و مشاغل مختلف یادآور شد و بیان کرد: سقف بخشودگی در سال گذشته 30 میلیارد تومان برای جرایم کارفرمایان در استان در نظر گرفته شد ولی امسال هنوز برنامه‌ای در این حوزه ابلاغ نشده است.


شیرزاده ادامه داد: سیاست سازمان حمایت از کارآفرینان در شرایط سخت تحریمی و مشکلات اقتصادی جامعه است که در این زمینه تقسیط بلند مدت بدهی کارفرمایان انجام می‌شود.


مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل از راه‌اندازی شعبه سوم تأمین اجتماعی در اردبیل خبر داد و گفت: در مردادماه شعبه سوم در محدوده میدان وحدت اردبیل افتتاح خواهد شد تا ارائه خدمات مطلوب‌تر برای مراجعین و ارباب رجوع را شاهد باشیم.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha