• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401042618169
  • خبرنگار : 50348

احسانی: از افزایش قیمت بازیکنان شوکه شدیم/ چراغ رشته‌ای در ذوب‌آهن خاموش نمی‌شود

احسانی: از افزایش قیمت بازیکنان شوکه شدیم/ چراغ رشته‌ای در ذوب‌آهن خاموش نمی‌شود

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید، پیش بینی وضعیت قیمت بازیکنان را نداشتیم و از این افزایش قیمت شوکه شده‌ایم.

به گزارش ایسنا، علیرضا احسانی در حاشیه تمرین تیم ذوب‌آهن، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: با توجه به افزایش قراردادها با بودجه‌ای که پیش بینی کردیم، فقط توانستیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و چند بازیکن به تیم اضافه شد. از ابتدای تیر تمرینات‌مان شروع شده و خدا را شکر شرایط خوب است. چند نفر از بازیکنان آکادمی به تیم اضافه شدند و تمام تلاش این است که بازیکنان جوان رشد پیدا کنند و آکادمی خروجی داشته باشد.

او ادامه داد: سیاست گذاری و بودجه کارخانه برای باشگاه ۴ ماه قبل انجام و مشخص شده بود. پیش بینی این وضعیت را نداشتیم و از این افزایش قیمت شوکه شدیم و برایمان قابل تصور نبود. متاسفانه درگیر این قیمت‌ها شدیم و نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. جذب یک بازیکن با رقم ما اصلا قابل مذاکره نبود و بازیکن دیگری که سال گذشته مصدوم بود، دو برابر رقم پیشنهادی ما قیمت داشت. با این حال تارتار یک مربی بازیکن ساز است و امسال سعی کردیم از بازیکنان آکادمی استفاده کنیم. سعی می‌کنیم با همین بازیکنان ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره منحل شدن برخی از تیم های این باشگاه، گفت: تمام برنامه ریزی باشگاه باتوجه به بودجه‌مان است. با این حال در مجمع ذوب‌آهن تصمیم گرفته شد افزایش بودجه داشته باشیم و خوشبختانه تیمی را حذف نمی‌کنیم. یک تیم هم اضافه می‌شود. شاید بعضی از رشته‌ها را نتوانیم در سطح خوب ببندیم اما روی جوانان و آکادمی‌ها سرمایه گذاری می‌کنیم. چراغ رشته‌ای در باشگاه ما خاموش نمی‌شود.

او درباره تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: تیم پاورلیفتینگ را با توجه به پتانسیلی که در اصفهان داریم، اضافه می‌کنیم. تلاش‌مان این است برای قهرمانی آسیا تیم را ببندیم و برود برای این رقابت‌ها بجنگند. باید برنامه ریزی کنیم و در بحث بودجه و اسپانسر بیشتر کار کنیم. بخشی از بودجه‌ای که وجود دارد صرف پرداخت برخی از بدهی‌ها خواهد شد. ما بخش حقوقی قوی در باشگاه داریم و ذوب‌آهن در این چند سال نشان داده که برنده پرونده‌ها می‌شود. قراردادی هم که تنظیم می‌شود طبق اصول انجام خواهد شد.  

احسانی اضافه کرد: با توجه به افزایش قیمت بازیکنان ایرانی، خرید بازیکنان خارجی به صرفه تر است و با همان کیفیت یک سوم رقم قرارداد بازیکنان ایرانی را پرداخت خواهیم کرد. ما هم امسال این کار را انجام دادیم و یک بازیکن اهل تاجیکستان را جذب کردیم. البته تلاش ما استفاده از ظرفیت داخلی است اما از نظر قیمتی بازیکنان خارجی زیر نظر خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha