• یکشنبه / ۲۶ تیر ۱۴۰۱ / ۲۰:۵۹
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1401042618180
  • خبرنگار : 71404

آغاز به کار مجدد گروه "حماسه و مقاومت" شبکه یک با مدیر جدید

آغاز به کار مجدد گروه "حماسه و مقاومت" شبکه یک با مدیر جدید

گروه "حماسه و مقاومت" شبکه یک سیما پس از سالها دوری، مجدد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، گروه "حماسه و مقاومت" شبکه اول با عنوان پیشین "حماسه و دفاع" که از سبقه طولانی در شبکه برخوردار بوده و چند سالی است فعالیت نداشته‌، پس از سال ها مجدد آغاز به کار کرد.

ماموریت‌ این گروه، روایت حماسه‌های ملت مقاوم و پیشروی ایران اسلامی از آغاز مبارزات در دوران ستم‌شاهی تا دفاع در جبهه‌های حق علیه باطل و دفاع از حرم و حرکت‌های جهادی و مواسات در عرصه‌های گوناگون و بازنمایی جبهه مقاومت امت اسلام و آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است.

مجاهدت روشنگرانه برای تبیین تاریخ دفاع مقدس و جبهه مقاومت در فضای رسانه‌ای داخلی و خارجی با نگاه ویژه به مخاطبان جوان؛ معرفی قهرمانان و مبارزان و شهدای حماسه‌های ملی و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه مقاومت، معرفی آثار تولیدی کیفی جبهه فرهنگی انقلاب و محور مقاومت در جهان، طراحی پویش‌ها و برقراری ارتباط دوسویه با مردم برای گردآوری خاطرات و اسناد انقلاب و دفاع مقدس، با تولید و تامین محتوای غنی تلویزیونی در مناسبت‌ها و رویدادهای ملی و دینی از وظایف گروه "حماسه و مقاومت" شبکه یک سیما است.

همچنین طی حکمی از سوی مدیر شبکه یک سیما، محمدعلی صمدی پژوهشگر، نویسنده و تهیه کننده برنامه های تلویزیونی دفاع مقدس‌ به عنوان مدیر گروه حماسه و مقاومت شبکه یک منصوب شد.

محمدعلی صمدی نگارش کتاب های دفاع مقدس "داس و شمشیر"، "او یک ملت بود" و "تکرار یک تنهایی" و همچنین نویسندگی و کارگردانی برنامه های تلویزیونی "نگاتیو"، "رادیو اروند" و ... را در  کارنامه کاری اش دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۷ ۱۱:۲۹

دوباره بحث دفاع مقدس آن هم در شبکه یک، به دست فردی افتاد که همواره با حماسه های ارتشیان غیور مشکل دارد. باید منتظر بود کسی که مفهوم نیروی هوایی را نمی‌داند برای همه سخنرانی کند.