• دوشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1401042718249
  • خبرنگار : 50136

پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم

پیام استاندار آذربایجان‌غربی به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی فرارسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی متن پیام بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم

عید سعید غدیر، آغازگر تاریخی است که با أَکمَلْتُ لَکمْ دینَکمْ حجت و میثاق ابدی یافت و در این روز کمال انسانیت در فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام(ص) به منظور لِاُتَمّمَ مَکارِمَ الاخلاق متجلی شد.


 در غدیر خم جریان نزول برکت و نعمت و رحمت الهی در أَتْمَمْتُ عَلَیکُمْ نِعْمَتی تبلوری ملموس و عینی در بیعت با مظهر العجائب خلقت پیدا کرد و نبوت با رَضیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دیناً در امامت و ولایتِ مولای متقیان علی ابن ابیطالب(علیه السلام) پیوندی ناگسستنی گرفت. در این روز مبارک کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی به منزله دستور الهی در وحی و تجسم دردانه ولایت، فروغی ابدی شد تا گواهی باشد برای رستگاران در وعده بی بازگشت إِنَّهُمَا لَنْ یَفْتَرِقَا حَتَّی یَرِدَا عَلَیَّ الْحَوْضَ.

غدیر امتداد حرکت انبیاست که به امر خداوند متعال با نبوت پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیه )، ادامه رسالت الهی به دستان با کفایت امامت سپرده شد تا زمین بی حجت نماند و قانون هدایت الله با قیام حضرت بقیه الله الاعظم ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) به گسترش عدل در سراسر گیتی بیانجامد.

 این روز بزرگ و پراثر در نظام خلقت و کمال دین  الهی را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب  و به ویژه هم استانی های هوشیار، آگاه و با بصیرت، مردم ولایتمدار آذربایجان غربی تبریک عرض نموده و به برکت وجود مولای رستگاران و صابران از خداوند منان عافیت و سلامتی و آرامش را برای همگان خواستارم و امیدوارم خداوند دلهای ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی گرداند.

محمدصادق معتمدیان 
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha