• دوشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1401042718444
  • خبرنگار : 71460

هالر: جانشین هالند در دورتموند نیستم

هالر: جانشین هالند در دورتموند نیستم

مهاجم جدید دورتموند عنوان کرد جانشین ارلینگ هالن در این تیم نیست و تمام تلاش خود را می‌کند تا پاسخ اعتماد سران باشگاه را بدهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، سباستین هالر خود را در بروسیا دورتموند جانشین ارلینگ هالند نمی‌بیند که به منچسترسیتی رفته است. این مهاجم ۲۸ ساله عنوان کرد آماده حضور و درخشش در این تیم آلمانی است. این بازیکن از تیم آژاکس هلند به خدمت گرفته شد.

سباستین هالر درباره حضور در دورتموند گفت: من به عنوان جانشین کسی به بوروسیا دورتموند نمی‌آیم، بلکه به این دلیل به دورتموند آمدم چون باشگاه به کیفیت من نیاز داشت. تمام تلاشم را می‌کنم تا اعتماد سران تیم را پاسخ دهم.  

دورتموند ۳۱ میلیون یورو را برای خرید این بازیکن به آژاکس انتقال داده است. اگر پاداش‌ها برای این بازیکن لحاظ شود، قیمت خرید این بازیکن به ۳۵ میلیون یورو می‌رسد و هالر گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه خواهد شد.

سباستین کهل نیز از خرید این بازیکن ابراز رضایت کرد و گفت: هالر بازیکن خیلی خوبی است و خوشحالیم او را به خدمت گرفتیم. امیدواریم او بتواند در فصل جدید انتظارات را برآورده کند. 

این بازیکن ملی‌پوش ساحل عاج که در نزدیکی پاریس به دنیا آمده است، نیازی به مقایسه با ارلینگ هالند ندارد که در ۸۸ بازی برای دورتموند ۸۵ گل زد. هالر خود در ۶۵ بازی ۴۷ گل برای آژاکس به ثمر رساند و هم‌چنین با ۱۶ پاس گل آمار خوبی دارد.

هالر از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ برای آینتراخت فرانکفورت بازی کرد و به همین دلیل با بوندسلیگا بسیار آشناست. در سال ۲۰۱۸ او با هسن قهرمان جام حذفی شد.  در ژانویه ۲۰۲۱ سباستین هالر به آمستردام رفت. آژاکس مبلغ ۲۲.۵ میلیون برای این بازیکن به وستهام پرداخت کرد. قرارداد هالر با هلندی‌ها در واقع تا سال ۲۰۲۵ بود.

به این ترتیب سباستین هالر و کریم آدیمی مهاجمان این فصل بوروسیا دورتموند هستند. آدیمی بازیکن فصل قبل سالزبورگ که تابستان امسال راهی دورتموند شد، در فصل قبل در ۴۲ بازی ۲۳ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha