• دوشنبه / ۲۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401042718450
  • خبرنگار : 50477

فرماندار مراوه تپه:

التماس آمریکا برای مذاکره نشانگر اقتدار نظام و درایت رهبری است

التماس آمریکا برای مذاکره نشانگر اقتدار نظام و درایت رهبری است

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به تلاش غرب و آمریکا برای مذاکره با ایران، گفت: این مهم نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی و درایت رهبر فرزانه انقلاب است.

لقمان قربانی در مراسم سالگرد تاسیس شورای نگهبان که با حضور مسئولان شهرستانی و رابطان و ناظران شورای نگهبان شهرستان مراوه تپه برگزار شد، اظهار کرد: ما در طول بیش از چهار دهه پس از پیروزی انقلاب این تجربه را داشته ایم که محور پیروزی و رمز موفقیت نظام مشارکت و همراهی مردم است.

وی با بیان اینکه زمانی مردم مشارکت و همراهی خود را به عالی ترین شکل ممکن به منصه ظهور می رسانند که اعتماد به عنوان رکن بزرگ‌ارتباطی مردم و حاکمیت شکل گرفته باشباشد، افزود: امروز وقتی می بینیم در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن باز هم حضور حداکثری مردم را شاهد هستیم یعنی مردم به این نظام و سیاست های آن اعتماد دارند.

فرماندار شهرستان مراوه تپه با تاکید بر اینکه شورای نگهبان یکی از ارکان مهم انقلاب است که در ایجاد این اعتماد نقش آفرینی بارزی داشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام دوست ندارند مردم ما در صحنه باشند به همین دلیل می خواهند با حمله به شورای نگهبان و کاهش نظارت ها بر صلاحیت افراد کارآیی و کارآمدی را در دستگاهها و نهادهای مهم پایین آورده و همزمان مردم را به سمت بی اعتمادی سوق دهند.

قربانی بر ضرورت هوشیاری مردم در قبال تبلیغات سوء دشمن تاکید کرد و گفت: دشمن در موقعیت کنونی درصدد تضعیف وحدت و همدلی مردم است و لازم است مردم با جدیت این گونه رفتارها و تحرکات را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به رخدادهای هفته های اخیر در سطح بین الملل نیز، تصریح کرد: التماس دشمن برای مذاکره با ایران نشان از اقتدار نظام اسلامی و درایت رهبر فرزانه انقلاب و عجز دشمن از مقابله با استواری و هوشیاری مردم دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha