• سه‌شنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401042819100
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان تاکید کرد:

اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان

اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان متعدد در این استان تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی استان از طریق بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، امری ضروری است که باید در اولویت های کاری کارگروه‌ تخصصی اشتغال استان قرار گیرد.

‌ سید محمدرضا هاشمی، ۲۸ تیر ۱۴۰۱ در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان؛ اظهار کرد: تلاش می‌شود که با تقویت و ادامه روند مناسب صورت گرفته در حوزه اشتغال، در آینده شاهد این باشیم که جوانی در استان دغدغه اشتغال نداشته باشد.

وی افزود: در مسیر ایجاد اشتغال در استان و در راستای‌ توجه‌ به اشتغال قشر تحصیل کرده، نیاز است از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌ بنیان‌ به بهترین‌ نحو ممکن‌ استفاده شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان‌ بر اساس جدول‌ زمان‌بندی، تعهدات‌ خود در بحث‌ اشتغال را به بهترین نحو ممکن اجرایی‌ کنند.

وی با بیان اینکه استان‌ سمنان رتبه دوم‌ کشور را در بحث‌ تعهد ایجاد اشتغال کسب نموده که‌ امری‌ مطلوب‌ است، تصریح کرد: ما در سطح‌ استان برای‌ پرداخت‌ تسهیلات ویژه امر اشتغال زایی از طریق پرداخت به واحدهای تولیدی و مشاغل خانگی‌، محدودیتی ندارم.

استاندار سمنان به اهمیت اشتغال‌زایی در روستاها پرداخت و عنوان کرد: حوزه‌ روستایی از دیگر موارد دارای اهمیت‌ است که باید بحث اشتغال در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و تولید ثروت و پول‌ در سطح روستاها مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار کرد: در حوزه مسکن و خودکفایی مسکن‌ محرومین‌ توسط کمیته‌ امداد، اقدامات‌ خوبی صورت گرفته‌ که‌ انشالله در بحث اشتغال محرومین‌ و جامعه تحت‌پوشش کمیته‌ امداد نیز اقدامات مطلوب همچون‌ گذشته‌ اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا در بحث ثبت نام کنندگان در بحث جویندگان کار به تفکیک شهرستانی بررسی و پایش صورت گیرد تا بومی های هر منطقه به منظور برنامه ریزی های لازم، مشخص شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha