• چهارشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1401042919817
  • خبرنگار : 50532

نماینده مردم آستارا در مجلس:

تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت احداث راه آهن رشت - آستارا نشان از اهمیت آن در خدمت به منافع ملی

تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت احداث راه آهن رشت - آستارا نشان از اهمیت آن در خدمت به منافع ملی

ایسنا/گیلان  نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور روسیه و تاکید بر ضرورت احداث راه آهن رشت - آستارا اظهار کرد: تاکید رهبری معظم انقلاب نشان از اهمیت کریدور شمال - جنوب در خدمت به منافع ملی کشور است.

غلامرضا مرحبا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با رئیس جمهور روسیه و تاکید بر ضرورت احداث راه آهن رشت - آستارا افزود: با توجه به اینکه در سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به مسکو با تلاش های انجام شده، احداث راه آهن رشت - آستارا جزو مصوبات سفر و توافقات بین دو رئیس جمهور ایران و روسیه قرار گرفت، رهبر معظم انقلاب هم در دیدار با پوتین رئیس جمهور روسیه بر ضرورت احداث این راه‌آهن مهم و تکمیل کریدور شمال - جنوب تاکید کردند.

وی افزود: اینجانب به عنوان نماینده مردم شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی و به عنوان یکی از نمایندگان استان گیلان از این دقت نظر، محبت و بزرگواری مقام معظم رهبری که با هوشمندی همیشگی به اقصی نقاط کشور توجه خاص دارند و اهمیت اقدامات استراتژیک را به موقع راهنمایی و پیگیری می‌کنند تقدیر و تشکر میکنم.

مرحبا ادامه داد: امیدوار هستم که با تأکید مقام معظم رهبری بتوانیم در آینده نزدیک شاهد تسریع در روند اجرای توافقات و احداث این راه آهن استراتژیک که آینده توسعه مردم استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا و یک حلقه گمشده در راه ترانزیت و تکمیل کننده کریدور شمال - جنوب است را شاهد باشیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: خط آهن رشت - آستارا ضمن تکمیل کریدور شمال - جنوب خدمات شایانی به منافع ملی کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha