• چهارشنبه / ۲۹ تیر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401042920064
  • خبرنگار : 50187

پورابراهیمی خبر داد

امیدواریم دولت با افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان موافقت کند

امیدواریم دولت با افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان موافقت کند

ایسنا/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو مصوبه دولت مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: اکنون دولت مکلف است مجددا مصوبه هیئت امنای صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی و شورای عالی کار را در دستور کار قرار دهد، همچنین امیدواریم این اقدام مجلس در لغو مصوبه هیئت وزیران این فضا را فراهم کند که دولت با ۳۸ درصدی موافقت کند و هر چه سریع تر پرداخت حقوق بازنشستگان در کشور با عدد جدید انجام شود.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی امروز ۲۹ تیرماه در جمع خبرنگاران از لغو مصوبه دولت مبنی بر ۱۰ درصد پرداخت حقوق بازنشستگان، توسط ریاست مجلس خبر داد.

بعد از پیگیری‌های انجام شده توسط کمیسیون و برگزاری جلسات متعدد هیئت تطبیق قوانین مجلس درخصوص مصوبه دولت بابت مستمری تامین اجتماعی بعد از مدت ها مذاکره و درخواست از دولت برای اصلاح، به دلیل اصرار دولت بر مصوبه خود نهایتا در هیئت تطبیق برای دومین بار این موضوع مطرح و رد شد.

وی افزود: امروز این مطلب توسط ریاست مجلس رسما به دولت اعلام و مصوبه دولت درخصوص پرداخت ۱۰ درصد به بازنشستگان تامین اجتماعی لغو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۱۴:۴۰

آقای پورابراهیمی تورخدا بورس را درست کنید مردم از دست بورس بسیار بسیار شدیدا بسیار به تنگ آمده اند آقای پور ابراهیمی اندکی مردم را درک کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۸:۵۷

بلی بورس بسیار بسیار شدیدا مردم را بدبخت کرده است بایدوزیر اقتصاد آقای خاندوزی استیضاح شود

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۱۴:۵۴

ضمن سپاس وتشکرازکلیه عزیزانی که دراینمدت ۴ماهه درراستای ابطال مصوبه غیرقانونی دولت همت بخرج دادند از دولت محترم تقاضاداریم که مصوبه شورایعالی کار هرچه سریعتر جهت اجرا ابلاغ نمایندتابیش ازاین مابازنشستگان دچار اسیب های اقتصادی.اجتماعی.و......نشویم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۰:۲۸

همین الان هم لشکری وکشوری خیلی بیشتراز تامین اجتماعی ها حقوق میگیرن.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۸:۳۹

دوست و هموطن گرامی بازنشسته تامین اجتماعی 30 الی ۳۵ سال از جیب خود حق بیمه داده یعنی از پول پس انداز خود دارد برداشت می کند ولی کسانی که کارمند یا نظامی هستند هم ماهیانه از حقوق آنها برای بازنشستگی کم میشود یا دولت از بودجه عمومی به آنها حقوق میدهد پس همه باید بدانند تامین اجتماعی دولتی نیست بلکه شخصی است و صاحبان آن کسانی هستند که حق بیمه پرداخت کرده یا پرداخت می کنند.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۱۷:۴۴

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی , باید شامل بازنشستگان لشکری و کشوری نیز بشود.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۰:۴۸

شمام فاز منفی ندهید ..قطعا مصوبه شورای عالی کار اجرا خواهد شد

avatar

بازنشستگان کشوری و لشکری اولا تاکنون 100 /. افزایش همسان سازی حقوق و سایر مزایا را گرفته اند و از همه مهمتر اینکه این صندوقها دولتی بوده و بودجه شان را از دولت می گیرند . اما صندوق تامین اجتماعی صندوقی (غیر دولتی) و از جیب کارگران و بازنشستگانش تامین می گردد و اصلا ربطی به دولت ندارد و بودجه ای از دولت نمی گیرند .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۱۳:۳۲

لشکری و کشوری تو بودجه اومده و تصویب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده. نمیشه برای امسال تغییرش داد. بعد حقوق لشکری و کشوری ها به نسبت حق بیمه‌ای که دادن از تامین اجتماعی بالاتره.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۱۷:۵۶

زیاد امیدوار نباش. اگه میخواست تصویب کنه که همون اول میکرد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۱۸:۱۶

جناب اقای کمیسیون اقتصادی عجالتا برای رفع مشکل معیشت فرهنگیان و تئاتر رتبه بندی فرمایشی ندارید.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۲۲:۵۶

باتشکروسپاس ازدکترپورابراهیمی عزیز،رئیس کمسیون اقتصادی مجلس،واقعأخسته نباشید ازپیگیری نفس گیرتان ،مابازتشیتگان را امیدوار کردی هم ازمجلس واجرای قانون،درودبرشما

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۲۳:۴۶

انشالله خیر از زندگیت ببینی بزرگوار دل هزاران نفر رو شاد کردی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۰:۰۵

ما از اقای پور ابراهیمی ک کلیه نمایندگانی که بعه خاطر حفظ قانون و اجرای درست ان تلاش کردنند سپاسگذاریم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۰:۰۸

سلام چه خوب میشد که دولت لیاقت از خود نشان می‌داد و بابت فشار روانی که بر بازنشستگان تحمیل کرد از آنها مفصل عذرخواهی می‌کرد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۰:۲۵

باتشکر از آقای پورابراهیمی ودیگر نمایندگان که از قانون وبازنشسته ها دفاع کردن.همیشه سالم وتندرست باشید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۳:۵۹

حالا که با کمک همه این مسئله درست شد باید دنبال این قضیه بیفتیم که مسئولین محترم تامین کی احکام چه زمانی معوقه ها را پرداخت کنند و این پرداخت در چند ماه اتفاق افتد.همیشه این مسائل بوده و هست .آیا متوجه هستند که در این چند ماه چ برای پرداختها چقدر قرض گرفته ایم.این قضیه سره دراز دارد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۴:۰۷

این قصه سر دراز دارد با این همه قرض حالا با کمک این انسانهای دل سوز به این مرحله رسیده بایست دید مسئولین تامین چه برنامه ای. برای پرداخت معوقه داشته و دارند خدا کمک ما بکند تا از این همه اضطراب و نگرانی راحت شویم چند ما% تسویه بشه .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۸:۳۹

لطفا ۳۸ درصد اعمال بشه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۰۹:۵۰

با سلام از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی میکنیم که در این گیر و دار جانب قشر ضعیف کارگر و بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی را گرفتند.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۱۰:۰۸

لطفا10درصدکشوری ولشکریم لغوکنید. افزایش کشوری ولشکریم بشه 38درصد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۱۰:۰۹

عدالت باید اجرا شه درود بر مردی از دیار کریمان

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۱۱:۱۲

عزیزان باز نشسته بدانند که همه تلاش کردند اما پیگیری و نفوذ کلام آقای دکتر پور ابراهیم چیز دیگری بود از زحمات دکتر پور ابراهیمی بسیار بسیار سپاسگزارم