• پنجشنبه / ۳۰ تیر ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1401043020572
  • خبرنگار : 50448

استاندار بوشهر:

کارگروه منابع اعتباری پژوهش در بوشهر تشکیل شود

کارگروه منابع اعتباری پژوهش در بوشهر تشکیل شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: برای افزایش منابع اعتباری پژوهش استان تا ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان کارگروهی با مدیریت سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده و پروژه‌های پژوهشی پالایش شوند.

احمد محمدی زاده روز پنجشنبه در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، نوآوری و فناوری استان بوشهر اظهار کرد: به منظور افزایش منابع پژوهشی استان باید از محل یک درصد اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی، اعتبارات شرکت‌های دولتی، دستگاه‌هایی که اعتبارات ملی دارند، منابع پروژه‌های مراکز آموزشی، اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت استفاده بهتری ببریم.

وی بیان کرد: برای هزینه کرد اعتبارات پژوهشی، موضوعات پژوهشی و مورد نیاز را پالایش کرده و تدوین کنیم و دستگاه‌های اجرایی هم در اجرای پژوهش‌ها نقش داشته باشند.

استاندار بوشهر گفت: پیوند حوزه اجرا با حوزه پژوهش ضروری است و اجرای برخی پژوهش‌ها بر عهده کارگروه پژوهشی دستگاه تخصصی باشد.

محمدی زاده با تاکید بر بازنگری در موضوعات پژوهشی مورد نیاز استان گفت: برای افزایش منابع پژوهشی استان، منابع متعددی از جمله منابع بانکی تبصره ۱۶ و ۱۸، منابع صنایع بزرگ به غیر از نفت و گاز، منابع توافقی با بنیادهای علوی و برکت، منابع بخش خصوصی وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در زمینه پژوهش، بخش خصوصی ظرفیت بسیار بزرگی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در برخی موارد در مسیر سرمایه گذاران هم سنگ اندازی کردیم که این امر به ضرر استان است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: برای افزایش منابع اعتباری پژوهش استان تا ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان کارگروهی با مدیریت سازمان برنامه و بودجه تشکیل شده و پروژه‌های پژوهشی پالایش شوند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدی زاده ادامه داد: در این کارگروه توزیع منابع و موضوعات پژوهشی، جدول منابع و پژوهش‌ها بین دستگاه‌های اجرایی مشخص شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha