• شنبه / ۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۵
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1401050100803
  • خبرنگار : 71625

دلجویی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از «سیروان خسروی»

دلجویی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از «سیروان خسروی»

معاون هنری وزیر فرهنگ طی تماسی با سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان از وی بابت برگزار نشدن کنسرت دارای مجوز موسیقی این خواننده در اهواز دلجویی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون وزیر فرهنگ در این تماس با اشاره به نقش مهم هنرمندان در ایجاد نشاط و تزریق روحیه امید در جامعه، نقش هنرمندان به ویژه در بخش موسیقی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

بر همین اساس وی در ادامه با اشاره به اهمیت تمکین از مجوز های قانونی صادره از سوی این وزارتخانه برای تمامی دستگاه‌ها و نهاد ها در کشور افزود: کلیه برنامه های فرهنگی و هنری در کشورمان با استناد به قوانین مصرح در زمینه نشر و انتشار و اجرای برنامه های هنری در کشور برگزار می شود و در این زمینه قانون بالاترین محل رجوع برای رفع ابهامات احتمالی است.

معاون هنری وزیر فرهنگ در ادامه از رایزنی‌های این وزارتخانه در راستای عمل به این قوانین با نهادها و دستگاه‌های دیگر خبر داد و افزود: این وزارتخانه آمادگی دارد تا با جلسات مشترک در این زمینه تمامی شبهات برگزاری اجراهای هنری قانونی از سوی دیگر نهاد ها بر طرف کرده و شرایط برای تسهیل برگزاری اجراهای دارای مجوز از سوی این وزارتخانه فراهم گردد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۱ ۲۲:۴۵

امضاتون خوانا نیست و مسئولین خودسر هرکار بخواهند می کنن.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۱ ۲۲:۵۴

قانون کشور را نمیتوانید نگه دارید، دلجویی چه معنی؟ ما میترسیدیم کشور با مافیابازی کلمبیا شود حالا آنها باید بترسند که با بیقانونی سلیقه ای ایران نشوند.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۲ ۰۲:۴۱

خوب حالا که فهمیدید کسانی مخل قانون و خلاف آن رفتار کردند، غیر از عذر خواهی چه برخوردی با قانون شکنان کردید؟؟؟؟؟ چون مجازات فرد یا نهاد خاطی برای جلوگیری از قانون شکنی در آینده مهم است!

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۲ ۱۲:۳۶

وقتی تو مملکت طرف بی حجاب و بی حیا و کشف حجاب میکنه میگه دوست دارم ؟ العان هم‌مردمی که شهید دادن جوون دادن خون دادن دوست دارن و نمیزارن کنسرت اجرا بشه ؟ بی حجاب ها که دشمن جمهوری اسلامی و رای نمیدن و اگر نظام بخواد به خاطر بی حجاب ها جلوی مردم دین دار بگیره کار نظام کم کم تموم و دشمن شاد میشه ؟ پس اول خودتون جلوی کشف حجاب و بگیرید که وگرنه خود مردم حزب الهی میگیرن ؟

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۳ ۱۶:۳۰

به نظر من ن کار بی حجابی درسته ن این کار که جلوی کنسرت گرفته بشه الان باید مثل یک کشور بیشرفته رفتار کنیم با احترام به هم طرف دوست داره حجاب نداشته باشه به من ربطی نداره یا دوست داره حجاب داشته باشه باز هم به من ربطی نداره احترام واسطه دین رو بزار کنار فکر کن همش دروغه انسانیتت چی میگه؟ به خود خدا قسم ما آدم‌های بدی نیستیم فقط زیر حرف زور نمیتونن بایستند.