• یکشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401050201247
  • خبرنگار : 71649

واکنش باشگاه سپاهان به حقوق نجومی ساکت

واکنش باشگاه سپاهان به حقوق نجومی ساکت

باشگاه سپاهان در واکنش به انتشار حقوق نجومی ادعایی مدیرعامل این باشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

محمدصادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به انتشار حقوق نجومی ادعایی محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: دفعه‌ اول مهر ماه سال گذشته این خبر منتشر شد و همان موقع هم به آن جواب داده شد. این مساله به مجمع فولاد مبارکه ربط پیدا می‌کند و کاری به باشگاه سپاهان ندارد. اکنون مجددا این موضوع رسانه‌ای شده است.

او ادامه داد: این اعداد درست نیست و مشخص است بحث شخصی وجود داشته است. آقای ساکت یک مدیر نخبه ورزشی است. سیستم مالی و نظارتی کارخانه فولاد مبارکه سپاهان شفاف است و اصلا چنین صحبت‌هایی صحت ندارد و شیطنتی است که مطرح شده است. گروهی وجود دارند که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و نامه‌ای که منتشر شده است، پایه و اساس درستی ندارد. این عدد صحت ندارد و بسیار پایین‌تر از این‌هاست.  

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان اضافه کرد: اکنون به دلیل این‌که در پنجره نقل و انتقالاتی هستیم چنین شیطنت‌هایی شکل می‌گیرد. ما این مساله را قویا تکذیب می‌کنیم و خداراشکر خیال‌مان از خودمان راحت است که سالم و درست پیش می‌رویم.

به گزارش ایسنا، پیش از این نامه‌ای به امضای رییس هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه سپاهان منتشر شده بود که در آن اصلاح حقوق‌های نجومی در این شرکت از جمله حقوق محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان را خواستار شده بود.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۲ ۱۴:۰۷

مدیر نخبه؟ واقعا با آبروی کلمات پارسی بازی کردن خیابت به الفا و ادب پارسی است. کدام نخبگی؟!! چه کار کرده؟ قرارداد ویلموتس و...یادتون نیس.چه بلایی سر ورزش کشور اوردند که حالاحالاها درست شدنی نیس

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۳ ۱۵:۴۰

اون قرارداد ویلموتس که زیر نظر تاج رییس فدراسیون بسته شده بود

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۲ ۲۲:۵۶

بگیردم نوش جونش

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۲ ۲۳:۵۷

اگر واقعا حقوق این مدیر کاربلد 90 میلیون باشه باید به حال فولاد گریست چون الان یک کارگر ساده فولاد بالای 30میلیون حقوق میگیره با این همه فعالیت که آقای ساکت داره یعنی حقوق یک سالش به اندازه یک دهم بازیکن خودش نیست باید ماهیانه بالای 200 میلیون حقوق بگیره

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۵ ۲۳:۵۳

کارگر کجا بالای ۳۰ میلیون میگیرد

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۳ ۰۶:۴۱

زنده باد

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۴ ۰۸:۳۱

والا شهر شهر بی کلانتره

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۴ ۰۸:۲۰

ماهی 1 میلیارد هم که بگیره کمه

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۴ ۱۴:۵۸

اگ توی بورس کسی باشه میتونه ریز حقوق ...دربیاره چنین چیزی نیست شرکتهای بورسی باید شفاف باشند

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۵ ۰۴:۱۹

فکر کنم اگر راست میگفتید ترجیح میدادید بجای اینهمه قلمفرسایی فیش حقوقی ایشان را در معرض دید عموم قرار میدادید. بخوبی پیداست که خبر کاملا صحت داشته

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۵ ۰۹:۱۹

الحمدلله رب العالمین تمام مسولین نظام پاک دست هستند وحداقل حقوق میگیرند این مردم ناسپاس هستند که همگی حقوق نجومی می‌گیرند ولی نمیدونم پس چرا این همه بدبخت بیچاره هست?

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۵ ۲۱:۱۶

شغل آقای ساکت در کارخانه فولاد را با ذکر مدرک تحصیلی و پیشینه شغلی ایشان را اگر توضیح دهید می توان مثلا با یک استاد دانشگاه که ۳۵ سال در یکی از بد آب و هواترین نقطه ایران کار کرده و اکنون بازنشسته شده است را مقایسه کرد ظاهرا نوشته بود که بیش از بیست برابر این استاد دانشگاه دستمزد آقای ساکت است

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۰۷ ۲۲:۵۰

ب عنوان یه طرف دار سپاهان اینو میگم حرومتون باشد این پولا . مردم خیلی بدبخت هستن