• یکشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1401050201301
  • خبرنگار : 90047

۴ کماندار ریکرو اعزامی به کشورهای اسلامی مشخص شدند

۴ کماندار ریکرو اعزامی به کشورهای اسلامی مشخص شدند

سرمربی تیم ملی ریکرو از اعزام ۴ کماندار زن و مرد به بازیهای کشورهای اسلامی خبر داد.

 بهزاد پاکزاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای معرفی نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی رکوردهایی که کمانداران در چند تورنمنت برون مرزی اخیر، رقابت‌های انتخابی تیم ملی و درون اردویی به ثبت رسانده بودند را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت صادق اشرفی، رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و مهتا عبداللهی که بالاترین رکوردها را به ثبت رسانده بودند، در لیست نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی قرار گرفتند.

وی در ارزیابی از وضعیت کمانداران اعزامی به کشورهای اسلامی گفت: برای آماده‌سازی کمانداران جهت شرکت در بازیهای کشورهای اسلامی از سال گذشته تاکنون در ۳ تورنمنت برون‌مرزی شرکت کردیم که در آخرین تورنمنت که در سلیمانیه عراق برگزار شد موفق به کسب مدال طلا انفرادی توسط مهتا عبداللهی، مدال برنز میکس تیم و جایگاه چهارمی در تیم ریکرو مردان شدیم، در حقیقت مرحله به مرحله رکورد کمانداران رو به رشد و پیشرفت بوده است.

وی تصریح کرد: هر چند تلاش ما اعزام تیم کامل به بازیهای کشورهای اسلامی بود، اما براساس سیستم کیفی‌گرایی که کمیته ملی المپیک برای اعزام ورزشکاران به این بازیها درنظر گرفته بود، تنها امکان اعزام یک کماندار در بخش ریکرو بانوان وجود داشت، به هر صورت سعی داریم با همین ۴ کماندار بهترین جایگاه را در ترکیه کسب کنیم.

پاکزاد در پایان پیرامون این پرسش که چقدر از نظر امکانات شرایط راضی کننده است، افزود: از ابتدای سال تا الان اردوهای تیم ملی ریکرو بدون وقفه در حال برگزاری است و امکانات خوبی برای آماده‌سازی کمانداران در سایت تیروکمان فراهم شده که امیدوارم از فرصت بدست آمده به خوبی استفاده و در دومین حضور تیم ملی ریکرو در بازیهای کشورهای اسلامی به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

به گزارش ایسنا،  پیش از این نیز محمدصالح پالیزبان، امیر کاظم پور، محمد معدن دار، گیسا بایبوردی، آرزو طاهریان و بیتا عاشق زاده به عنوان ۶ کماندار کامپوند اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شده بودند. هدایت تیم کامپوند را اسماعیل عبادی (سرمربی) و سودابه صادقی (مربی) برعهده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha