• یکشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401050201416
  • خبرنگار : 30188

با چند خودکار خاص چندکاره و کلاسیک آشنا شوید!

با چند خودکار خاص چندکاره و کلاسیک آشنا شوید!

تغییر در ذات انسان است. اما در دوره‌ای قرار گرفتیم که دیگر مشتریان با تغییرات ساده قانع نمی‌شوند. و البته هجوم بی‌نظیر محصولات با تنوع مختلف باعث شده سطح توقع مشتریان بالا برود.برای مثال تا 10 سال قبل همه از یک خودکار فقط توقع نوشتن را داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از هورهدیه،  امروزه با هجوم گجت‌های مختلف با قابلیت‌های فراوان دیگر نوشتن ساده خیلی هم راضی‌ کننده نیست. گویی مشتریان انتظار دارند همانند گوشی‌های هوشمند که چندین کار را در یک زمان انجام می‌دهند خودکارها هم چیزی برای عرضه داشته باشند؛ مخصوصا اگر بحث تبلیغات هم در میان باشد. اصولا ایده‌های تبلیغاتی برای اثرگذاری باید غافلگیرکننده و غیرمنتظره باشند.

امروز می‌خواهیم خودکارهای تبلیغاتی خلاقانه‌ای را معرفی کنیم که مجذوب‌کننده هستند و چشم‌ها را خیره می‌کنند:

1- خودکار تبلیغاتی تاشو: این خودکار تبلیغاتی چند کاره چهار قابلیت منحصر به فرد دارد:

  • اول اینکه به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و بسیار روان و نرم می‌نویسد.
  • دوم، این خودکار تبلیغاتی منحصر به فرد، قابلیت تبدیل شدن به یک پایه موبایل را دارد. بدنه خودکار به نوعی طراحی شده که از وسط خم می‌شود و می‌توان از آن به عنوان یک نگهدارنده موبایل مستحکم و کاربردی استفاده کرد.
  • نکته سوم نوک خودکار است که بوسیله لاستیکی کوچک قابلیت تاچ موبایل را دارد.
  • و البته قابلیت آخر آن اینست که در تاریکی می‌توان از چراغ‌قوه پر نور آن استفاده کرد.

با چند خودکار خاص چندکاره و کلاسیک آشنا شوید!

2- خودکار تبلیغاتی کلیک کلاک: طراحی منحصر به فرد این خودکار متعلق به شرکت رفلکتس آلمان می‌باشد. مسلما قدرت طراحی بالای این خودکار تبلیغاتی جذاب برای هر کسی می‌تواند سرگرم کننده و دلپذیر باشد.

از کارایی‌های این خودکار علاوه بر نوشتن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. کیفیت پلاستیک بکار رفته در این خودکار بسیار بالا است، که این مسئله خود به تنهایی خودکار کلیک کلاک را از دیگر خودکارهای تبلیغاتی متمایز می‌نماید. علاوه برآن این خودکار نسبت به خودکارهای تبلیغاتی کمی وزین‌تر است و بسیار خوش دست می‌باشد.

قابلیت تبدیل شدن به یک نگهدارنده موبایل: کافی است موبایل از یک طرف در شیار تعبیه شده در سر این خودکار تبلیغاتی خلاقانه قرار داده شود تا بتوان از آن به عنوان استند موبایل استفاده کرد.

نکته بعدی قابلیت تاچ خودکار است که کیفیت تاچ بسیار بالایی دارد.

اما در درب خودکار نیز نکته‌ای نهفته است. به نظر شما این درب چه کارایی دارد؟ برای پیدا کردن جواب سوال به وب سایت شرکت هور هدیه به آدرس www.hoorgifts.ir  رفته، پاسخ را بیابید و در بخش کامنت آن را بنویسید و یکی از این خودکارهای جذاب و بی‌نظیر را از ما جایزه بگیرید.

خودکارهای اسپری‌دار تبلیغاتی ملیکا و النا: این دو خودکار تبلیغاتی جذاب نیز کارکردهای خاص خود را دارند. نوک این خودکارهای تبلیغاتی 0.1 میلیمتر می‌باشد که برای نوشتن پر رنگ و نسبتا ضخیم مناسب است. خودکارهای تبلیغاتی ملیکا و النا تنوع رنگی بالایی دارند به‌ طوری‌ که خودکار النا 7 رنگ و خودکار ملیکا 5 رنگ متفاوت دارد. در هر دوی این خودکارها از گریپ لاستیکی نرمی استفاده شده تا دست در هنگام نوشتن خسته نشود.

3- خودکارهای ملیکا و النا برای تبلیغات مدارس، اصناف مختلف، تولیدکنندگان عطر، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و بانک‌ها بسیار مناسب هستند.

سایز مخزن مایع خودکار اسپری‌دار ملیکا و النا حدود 3 میلی لیتر است که برای مصارف روزانه و موقعیت‌های خاص مناسب بوده و جای بسیار کمی را می‌گیرد و در جیب جا می‌شود. حمل و نقل یک اسپری مایع را بسیار آسان می‌نماید.

با چند خودکار خاص چندکاره و کلاسیک آشنا شوید!

تا اینجا به‌طور کامل سه محصول بسیار خاص و جذاب را معرفی کردیم. اما دنیای به این بزرگی سلایق متفاوتی را می‌طلبد، گویی جهان جایی است برای اضداد. گروهی از مشتریان هستند که دلتنگ روزگار قدیم هستند و نوستالژی‌های زیبایی در ذهن خود دارند. این دسته بسیار علاقمند به خودکارهای سنتی و کلاسیک هستند. برای این گروه از مشتریان خودکار باید فقط خودکار باشد والبته دقت در طراحی، وزن خودکار و کیفیت فلز بکار رفته و خوش دستی خودکار از اهمیت بالایی برخوردار است. جالب است بدانید شرکت هور هدیه برای این دسته از مشتریان نیز کالاهای منحصر به فردی را ارائه می‌کند.

به‌طور مثال خودکار بورلی طرح شرکت کراس یکی از بی‌نظیرترین و خوش‌استیل‌ترین خودکارهای طراحی شده بوسیله شرکت معتبر کراس است.

بدنه این خودکار به رنگ سفید صدفی و طول خودکار 13.5 سانتیمتر است. نکته جذاب خودکار بورلی کراس در این است که در عین ساده و شیک بودن و حفظ اصالت طراحی خودکارهای کلاسیک کراس، یک خودکار کاملا به روز می‌باشد. توصیه می‌کنیم همین امروز یکی از این خودکارهای با کیفیت و خوش ساخت طرح کراس را به دوستان و بستگان خود که طرفدار این سبک از خودکارها می‌باشند تقدیم کنید.

 در شرکت هور هدیه تنوع بالایی از کالاهای خاص و خلاق را آماده ارائه کرده‌ایم که قطعا معرفی همه آنها در این زمان اندک قابل انجام نیست به همین خاطر صمیمانه از شما دعوت می‌کنیم با ما به روش‌های زیر تماس بگیرید. مشتاق دیدارتان هستیم

شماره تلفن : 02186087154 و 02186087173

اینستاگرام : www.instagram.com/hoorgifts

وب سایت : www.hoorgifts.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha