• یکشنبه / ۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۶
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401050201644
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیر انجمن سینمای جوان اردبیل خبر داد

مراحل پایانی فیلمبرداری «قهوه‌خانه عاشیقلار» در اردبیل

مراحل پایانی فیلمبرداری «قهوه‌خانه عاشیقلار» در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت:‌ فیلم کوتاه «قهوه‌خانه عاشیقلار» مرحله فیلمبرداری خود را به پایان رساند.

میردولت موسوی روز یکشنبه دوم مردادماه در نشست با سازندگان فیلم کوتاه «قهوه‌خانه عاشیقلار» در اردبیل اظهار کرد: این فیلم که به نویسندگی و کارگرانی «رضا جمالی» تولید شده، مراحل فیلمبرداری خود را در شهرستان آستارا سپری کرد.

وی تصریح کرد: فیلم «قهوه‌خانه عاشیقلار» در مورد پیرمردی است که به اصرار همسرش به دنبال نوازنده‌ای می‌گردد تا در مراحل عروسی تنها پسرش حضور داشته و مجلس را گرم کند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: این پیرمرد حین جستجوی آدرس عاشیقلار را پیدا کرده و با مشکلاتی در این مسیر روبه‌رو می‌شود.

موسوی با معرفی عوامل تولید این فیلم افزود: این فیلم به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوان ایران و کارگردانی «رضا جمالی‌» با بازی «حمدالله سلیمی، احمد پورستان، صفت آحاری، ناصر محبی، ولی دیندار و رسول علی‌نژاد» در حال آماده‌سازی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تمام فیلمسازان استان اردبیل برای برخورداری از حمایت مادی انجمن سینمای جوان برای تولید آثار خود در سطح حرفه‌ای، نیمه‌حرفه‌ای، فیلم اول و برای ارائه آثار تولید شده خود به انجمن سینمای جوان می‌توانند آثار خود را در پرتال انجمن سینمای جوان ایران به ثبت برسانند.

موسوی اضافه کرد: اولین جلسه شورای تخصصی تولید دفتر اردبیل ۱۲ مرداد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا دهم مرداد فرصت دارند آثار خود را در پرتال به ثبت برسانند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان اردبیل بیان کرد: ما آمادگی داریم تا از آثار هنرمندان در قالب‌های مختلف حمایت‌های لازم را انجام دهیم و در این زمینه انجمن سینمای جوان استان اردبیل آمادگی تعامل و همکاری بیشتر را با فعالان این عرصه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha