• دوشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401050302417
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دادستان کاشان خبر داد:

کمک ۶۳ میلیارد ریالی نیکوکاران کاشان در سومین همایش سحاب رحمت

کمک ۶۳ میلیارد ریالی نیکوکاران کاشان در سومین همایش سحاب رحمت

ایسنا/اصفهان دادستان کاشان گفت: نیکوکاران این شهرستان در سومین برنامه سحاب رحمت ۶۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان غیر عمد و حمایت از خانواده مددجویان کمک کردند.

روح‌الله دهقانی، امروز(دوشنبه، ۳ مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق قانون جمهوری اسلامی ایران، فرد مجرم باید جزای عمل خود را ببیند، اما خانواده آنها مجرم نیست و باید در امنیت بوده و از آنها حمایت شود تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: شرایط جامع به گونه‌ای است که برخی افراد خواسته یا ناخواسته به دام جرم می‌افتند، اما بقیه شهروندان باید حامی خانواده‌ها باشند تا آنها دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

دادستان کاشان تصریح کرد: نگاه جامعه به زندانی باید اصلاح شود، زیرا مجرم بالفطره در کاشان کم است و تنها تعدادی از مددجویان ناخواسته دچار اشتباه شده‌اند که به جزای عمل خود می‌رسند، اما توقع از همه شهروندان به ویژه نیکوکاران این است که به یاری خانواده مددجویان همت کنند.

دهقانی گفت: در همایش سوم که همراه با کنسرت محمد معتمدی برگزار شد، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت سوله در زندان کاشان تعهد شد تا فرصت اشتغال برای مددجویان فراهم شود.

دادستان کاشان افزود: نیکوکاران کاشان در این آیین ۲۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال کمک نقدی داشتند که برای تکمیل نیروگاه خورشیدی هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیروگاه‌های خورشیدی که ساخت آن در دومین همایش سحاب رحمت شروع شده بود ماهانه ۴۰۰ میلیون ریال درآمد خواهند داشت که برای کمک به خانواده مددجویان و تحصیل فرزندان آنها صرف خواهد شد.

دادستان کاشان افزود: در سومین همایش سحاب رحمت، یکی از بانوان کاشان النگوی طلا خود را هدیه کرد که قرار شد این النگو در مزایده‌ای به فروش رسیده و عایدی آن برای حمایت از اشتغال مددجویان هزینه شود.

دهقانی تصریح کرد: این همایش چشم‌اندازی داشت که بر اساس آن زیرساخت‌های اشتغال مددجویان فراهم شود تا هم جمعیت کیفری و هم زمینه ارتکاب جرم در خانواده زندانیان را کمتر کنیم.

به گزارش ایسنا، سومین همایش سحاب رحمت با هدف حمایت از اشتغال مددجویان زندان کاشان و خانواده آنها با اجرای کنسرت در کاشان برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha