• دوشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401050302457
  • خبرنگار : 71617

طاهری: تیمی که قهرمان شده است، نیاز زیادی به بازیکن ندارد!

طاهری: تیمی که قهرمان شده است، نیاز زیادی به بازیکن ندارد!

سرپرست تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش در پنجره نقل و انتقالات توانسته بازیکنان مد نظر را جذب کند.

به گزارش ایسنا، بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال عصر دوشنبه در حاشیه مراسم قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر آقای ساپینتو بازی دوستانه بخواهد، ما برای‌شان فراهم خواهیم کرد. در مربی‌گری سخت‌گیری نباشد، کار پیش نرود. ساپینتو مربی بزرگی است و امیدوارم روزهای درخشانی در انتظار باشگاه استقلال باشد. در فصل بدنسازی، تمرینات باید سنگین باشد و به خاطر همین به اردو می‌روند.

او درباره فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر گفت: لیگ بسیار سختی در پیش داریم و بازی آسان وجود ندارد. استقلال مدعی اصلی قهرمانی است.

طاهری درباره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: تیمی که سه هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان شده است و می‌توانسته زودتر هم قهرمان شود، احتیاجی به نقل و انتقالات نداشت. ما در پست‌هایی که می‌خواستیم بازیکن گرفتیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت حضور محمد محبی در استقلال گفت: مدیران باشگاه مبدا عوض شده‌اند و مذاکرات از سر گرفته شده است و امیدوارم بتوانیم این بازیکن را جذب کنیم.

طاهری پس از مراسم قرعه‌کشی اضافه کرد: کری خانی خوب نیست و همه چیز در زمین مشخص می‌شود. امیدوارم امسال یک فوتبال پاک و سالم در لیگ برتر داشته باشیم.

او درباره وجود لیست دوم مازاد در استقلال گفت: از چنین مساله‌ای اطلاعی ندارم.

مدیر استقلال درباره جذب محمد محبی بیان کرد: رییس باشگاه سانتاکلارا عوض شده است و مجددا از ابتدا مذاکره کردیم اما از نتیجه‌اش خبری ندارم.
او درباره قرعه‌کشی و تقابل این تیم مقابل سپاهان در هفته اول گفت: این قرعه سختی برای سپاهان است. استقلال تیم خوب و آماده‌ای است و به هر حال باید مقابل سپاهان بازی کنیم.

طاهری در پایان در پاسخ به این سوال که استقلال چه زمانی به کشور برمی‌گردد، عنوان کرد: روز جمعه تیم به ایران برمی‌گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha