• دوشنبه / ۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401050302502
  • خبرنگار : 71572

فتاحی: فدراسیون کسی را می‌خواهد که انقلاب کند

فتاحی: فدراسیون کسی را می‌خواهد که انقلاب کند

معاون اجرایی باشگاه استقلال می‌گوید باشگاه‌های خصوصی هم باید حق پخش و حق تبلیغات محیطی را بگیرند.

به گزارش ایسنا، سعید فتاحی، معاون اجرایی باشگاه استقلال در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قرعه‌کشی خوبی بود. با توجه به مشکلاتی که در لیگ ما به دلیل میزبانی ها وجود دارد، قرعه‌کشی خوبی بود و از زحمات سازمان لیگ ممنون هستم.

وی درباره ناآماده بودن ۶ ورزشگاه برای لیگ برتر تصریح کرد: از دوستان در سازمان لیگ خواهش می‌کنم که تاکید زیادی روی ترمیم چمن ها داشته باشند. خواهش می‌کنم که اولویت را روی چمن بگذارند. اصلا مهم نیست که استادیوم، رختکن یا جایگاه تماشاگران درست حسابی داشته باشد اما چمن باید خوب باشد.

فتاحی درباره اجرا کردن تبلیغات محیطی هم بیان کرد: پول خوبی در فصل گذشته نصیب ما شد و این اتفاق همه جای دنیا در حال رخ دادن است. مشکلات اولیه‌ای هم وجود داشت اما امسال بهتر از سال گذشته است. من به سایر مدیران هم توصیه می‌کنم که تبلیغات تیم خود را خودشان انجام دهند. باشگاه‌های صنعتی ما نیازی به ۵ میلیاردی که سازمان لیگ می‌دهد، ندارند و برایشان مهم نیست اما این کار، ساختار باشگاه‌داری را درست می‌کند. بعد از آن هم حق پخش مهم است و به امید خدا آن را از صداو سیما می‌گیریم.

وی افزود: یکسری باشگاه‌ها نیازی به این پول‌ها ندارند و از معدنشان استفاده می‌کنند. ملوان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس از کجا باید پول در بیاورند؟ یکی حق پخش است، یکی تبلیغات محیطی و یکی هم بلیت‌فروشی. همه جای دنیا همین است. باشگاه استقلال تلاشش را می کند که این اتفاق بیفتد و اگر رخ دهد، حتی تماشاگران هم از آن نفع می‌برند.

معاون باشگاه استقلال درباره تعطیلی شبکه تلویزیونی این باشگاه عنوان کرد: یکسری کارهای آن انجام شد ولی الآن متوقف شده است. قطعا شرایط راه‌اندازی را بررسی می کنیم و مشکلات فنی آن را برطرف خواهیم کرد.

او درباره تغییر نکردن هیات رییسه سازمان لیگ تصریح کرد: بهتر است من صحبت نکنم و باید از کسانی این سوال را بپرسید که وظیفه‌شان بوده است. آن‌ها در حق فوتبال ظلم کرده‌اند و باید قانون رعایت می‌شد که نشد. امیدوارم رییس فدراسون فوتبال طوری اساسنامه سازمان لیگ را اصلاح کند که انتخاب رییس سازمان لیگ بر عهده مجمع این سازمان باشد نه سلیقه شخصی.

فتحی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال توضیح داد: فوتبال یک نفر را می‌خواهد که انقلاب به وجود بیاورد. فدراسیون قبلی کاری کرد که بیشترین ضرر را فوتبال کرد و با این همه بازیکن، جایگاهی نداریم. همه فوتبالی‌ها باید به هم کمک کنیم زیرا سال جام جهانی است ولی ما یک اسپانسر نداریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha