• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401050402741
  • منبع : نمایندگی سمنان

از مهرماه امسال؛

عقاب‌افشان ماهانه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری تحویل شهرداری تهران می دهد

عقاب‌افشان ماهانه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری تحویل شهرداری تهران می دهد

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: واحد صنعتی عقاب‌افشان از مهرماه ماهانه ۲۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری تحویل شهرداری تهران می‌دهد.

محمدرضا صادقی در بازدید از مجموعه شرکت های گروه تولیدی صنعتی عقاب افشان که به منظور بررسی روند تولید و اجرای تعهد قرارداد تامین ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به وزارت کشور و شهرداری تهران انجام شد، از مجموعه صنعتی تولیدی عقاب افشان به عنوان مرکز خوشه تامین قطعات خودرو نام برد و اظهار کرد: واحد بزرگ صنعتی تولیدی تولیدی عقاب افشان، از مراکز مهم و قابل دفاع در استان سمنان است که همین‌مزیت و نقطه قوت باعث شد این‌ مجموعه به شهرداری تهران و شخص وزیر کشور معرفی و مورد اعتماد وزیر محترم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تامین ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس درون شهری مورد قرارداد وزارت کشور و مجموعه عقاب افشان قرار گرفته و انشالله طبق تعهدی که این شرکت خوشنام به مجموعه استانداری و وزارت کشور دادند، از مهرماه سال جاری ماهانه ۲۰۰ دستگاه خودرو تحویل داده خواهد شد.

معاون استاندار سمنان با اشاره به بازدید از خط تولید این واحد بزرگ صنعتی گفت: در این بازدید علاوه بر مشاهده تکمیل خوشه قطعات و محصول نهایی در زیرمجموعه، انسجام و نشاط بسیار مطلوبی با نیروهای جوان و با انگیزه و مدیریت همراه در این شرکت تولیدی با ظرفیت فنی قابل دفاع دیده شد.

وی با اشاره به توانمندی بالای این واحد صنعتی افزود: وجود پتانسیل بهره گیری از ظرفیت شرکت دانش بنیان، مقابله با تحریم‌ها، تعامل علمی  با دانشگاه های معتبر دنیا و کشور و ...از مواردی است که سبب موفقیت این واحد صنعتی استان شده است است.

صادقی ادامه داد: استانداری سمنان در کنار مجموعه و در دفاع از این شرکت جلسات متعددی را برگزار و اقدامات طی هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه های اجرایی متولی امر در استان در دستور کار است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ارزآوری، جلوگیری از خروج ارز، تسهیم کارگران و مجموعه مهندسین در سود شرکت و اشتغال آفرینی متناسب با شعار سال از مزایای مجموعه عقاب افشان سمنان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha