• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۰
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1401050403383
  • خبرنگار : 71573

«کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت» فراخوان داد

«کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت» فراخوان داد

فراخوان بیست و چهارمین «کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، مسعود سپهوندی، دبیر علمی مرحله استانی بیست و چهارمین شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان، از برگزاری بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقامت همزمان با سراسر کشور به‌صورت جشنواره استانی در لرستان خبر داد و اظهار کرد:این جشنواره در آستانه برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان، به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار می‌شود.

او دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین را از جمله محورهای مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان برشمرد و افزود: شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان و نیز بخش عمومی شعر دفاع مقدس، محورهای دیگر این جشنواره هستند.

دبیر علمی جشنواره استانی کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان، تصریح کرد: علاقمندانی که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند اشعار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور سال‌جاری، به صورت فایل ورد، در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۲۰۶ به نام «عصمت دهقانی» دبیر اجرایی جشنواره ارسال کنند.

سپهوندی بیان کرد: پس از بررسی آثار و اعلام برگزیدگان در سطح استان لرستان و تجلیل از آنها، نفرات برتر جهت رقابت به دبیرخانه کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی خواهند شد. 

بر اساس این اعلام، علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به دبیرخانه استانی واقع در خرم‌آباد، خیابان اندیشه، جنب ترمینال برون استانی شرق، کوچه اندیشمند ۹ پلاک ۱ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، معاونت ادبیات مراجعه کنند و یا با شماره ۶۶۳۳۳۱۸۸۳۶ تماس بگیرند.

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۷-۰۳ ۱۰:۲۴

سلام علیکم خدا قوت. اوقات عشق حسینی و زینبیتان عطرآگین به عطر ظهور ان شاءالله وباعرض تسلیت وقبولی عزاداریهایتان بزرگواران.احتراما باکمال تشکراززحمات شما بزرگواران. احتراما از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱که بنده می خواستم شعرم را خدمتتان ارسال نمایم،واتساپ بالا نمی آمد،ای کاش از طریق ایتا یا آی گپ و...هم می شد،ارسال نماییم،حالا چکار کنم بزرگوار،آیا تا بالا آمدن واتساپ فرصت هست؟لطفا راهنمایی بفرمایید،متشکرم بزرگوار و بزرگواران.