• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401050403426
  • خبرنگار : 50180

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه:

خاطرات رزمندگان دوران مقدس را برای انتقال به آیندگان ثبت و ضبط کنیم

خاطرات رزمندگان دوران مقدس را برای انتقال به آیندگان ثبت و ضبط کنیم

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: باید خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس را برای انتقال به آیندگان ثبت و ضبط کنیم.

محمدهادی صحرایی امروز(چهارم مرداد) در نشست صمیمی جمعی از خبرنگاران با رزمندگان عملیات مرصاد در شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه رزمندگان خاطرات ناگفته زیادی از عملیات های دروان دفاع مقدس دارند که ثبت و ضبط این خاطرات برای انتقال به آیندگان ضرورت دارد، اظهار کرد: باید با ثبت و ضبط این خاطرات شفاهی اجازه ندهیم این خاطرات مهم غبار فراموشی به خود بگیرند.

 صحرایی در ادامه از عملیات مرصاد به عنوان عملیات پایانی دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در این عملیات مهم که از سوی منافقین با پشتیبانی رژیم بعث عراق طرح ریزی و اجرا شد، رخدادهای زیادی اتفاق افتاده که بازگو کردن آنها می تواند در افشای چهره واقعی منافقین به نسل جوان و آیندگان تاثیرگذار باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به شباهت‌های منافقین با داعشیان، گفت: منافقین همچون داعشیان برای رسیدن به اهدافشان از هیچ جانیتی علیه مردم دریغ نکردند و سندهای جنایات آنها موجود است.

ارسلان سلطانقلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب نیز در این نشست با بیان اینکه وظیفه داریم پیام شهدا را به نسل جوان و آیندگان منتقل کنیم، گفت: با انتقال پیام شهدا می توانیم در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت گام های اساسی برداریم.

 سلطانقلی تاکید کرد: باید با انتقال پیام شهدا اجازه ندهیم جای مجاهد و جلاد با هم عوض شود.

وی اشاره ای هم به جنایت های منافقین علیه مردم مظلوم اسلام آباد غرب در جریان عملیات مرصاد داشت و گفت: منافقین در این عملیات که با هدف براندازی نظام آن را با نام عملیات فروغ جاویدان طراحی و به اجرا درآورده بودند، از هیچ جنایتی برای رسیدن به اهداف خود فروگذار نکردند و مردم بی گناه شهرستان اسلام آباد غرب را به خاک و خون کشیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha