• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401050503637
  • خبرنگار : 50046

کشف بیش از ۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق در گرمه

کشف بیش از ۶۲ هزار نخ سیگار قاچاق در گرمه

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۶۲ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار و ۶ هزار و ۵۰۰ عدد تنباکوی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمد رضا قائمی نژاد اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان گرمه در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالاو ارز، به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور درق مشکوک و دستور توقف را صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران به محض متوقف کردن خودرو اقدام به بازرسی از آن کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۶۲ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ عدد تنباکوی قاچاق کشف شد.

سرهنگ قائمی نژاد با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شد، ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد اقلام قاچاق ۵ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ قائمی نژاد با تاکید بر اینکه پلیس تمام توان و تلاش خودر را در راه مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند، خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های مسئول نیز باید در امر مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز نقش خود را به خوبی با اجرای به موقع و صحیح وظایف خود ایفا کنند و در این مسیر سخت، یاری گر پلیس باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه در پایان از شهروندان نیز خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می کند، مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از کشف ۲ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش و حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش مستمر و بی وقفه موفق شدند محل تردد خودروی مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، امنیت عمومی و کلانتری شهرستان در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه خودرو را متوقف و ۲ نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو، مقدار ۲ کیلو و ۱۱۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین و همچنین تعدادی از اقلام ممنوعه کشف شد، تصریح کرد: هر دو متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha