• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401050503815
  • خبرنگار : 71657

جمعیت "دوام" حلقه وصل مردم و سازمان مدیریت بحران

جمعیت "دوام" حلقه وصل مردم و سازمان مدیریت بحران

عضو شورای شهر تهران با بیان نقش موثر تشکل‌های مردمی در کمک به مدیریت بحران گفت: جمعیت دوام رابط میان مردم و سازمان مدیریت بحران است.

به گزارش ایسنا، مهدی پیرهادی در گردهمایی بزرگ دوام که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد با اشاره به نقش غیرقابل انکار مردم در مدیریت بحران اظهار کرد: جمعیت دوام، حلقه وصل مردم و سازمان مدیریت بحران است. این افراد آموزشگران خالص و دغدغه‌مند شهر تهران هستند که برای سلامت و حفظ جان مردم تلاش می‌کنند.


عضو شورای شهر تهران ادامه داد: دوام، یکی از بهترین تشکل‌هاست، زیرا در جریان آموزش هم امر به معروف می‌کند و هم نهی از منکر و یکی از واجبات دین را به بهترین شکل انجام می‌دهد.


وی افزود: قطعا اگر مشارکت مردم در کاری وجود نداشته باشد توفیقی در آن نخواهد بود. متأسفانه در چند سال گذشته این تشکل کمی کمرنگ شد و حمایت‌ها کمتر شد؛ اما همچنان این گروه تلاش خود را می‌کند. امیدواریم در این دوره مدیریت شهری که حمایت از دوام در دستور کار ماست، اتفاقات خوبی برای شهر رقم بزنیم. 


پیرهادی در ادامه گفت: موضوع دوام و ایمنی بسیار مهم و قابل توجه است و بی توجهی به آن کم لطفی به مردم است. در این حوزه هرچقدر تلاش کنیم در زمان بحران کاهش تلفات جانی و معیشتی و مالی خواهیم داشت. گروه داوطلب واکنش اضطراری محله کمک شایانی به تحقق این هدف می‌کند.


وی اضافه کرد: توسعه گروه‌های دوام یکی از موضوعات کلیدی است. آموزش افراد جدید در حال حاضر حتی توسط آتش‌نشانان ما نیز انجام می‌شود و این جمعیت در حال گسترش است. 


پیرهادی درباره مشکلات جمعیت دوام گفت: این مشکلات باید برطرف شود تا ذهن افراد عضو این جمعیت تنها معطوف به ایمنی و آموزش باشد. شورای شهر نیز در این زمینه همکاری خواهد کرد. 


وی در ادامه اظهار کرد: میزان بارندگی کمتر شده و میزان مصرف ما نیز بالاتر رفته است. دوام به عنوان گروهی که صدای آن در محله شنیده می‌شود، باید پیام کاهش مصرف و بهینه مصرف کردن آب را به مردم بدهد. 


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha