• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1401050503999
  • خبرنگار : 50046

شهردار خبر داد:

بهره برداری از پارک بانوان بجنورد طی چند روز آینده

بهره برداری از پارک بانوان بجنورد طی چند روز آینده

ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد از به بهره برداری رسیدن پارک بانوان بجنورد طی چند روز آینده خبر داد.

سید جواد حمیدی در نشست خبری که پنجم مرداد ماه به صورت مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: تجهیزات و فضاسازی های لازم برای این پارک برای انجام ورزش قایق رانی، ماهیگیری، والیبال، دوچرخه سواری، پیاده روی خریداری و آماده شده و این پارک طی چند روز آینده به بهره برداری می سد.

وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب شده سال گذشته شهرداری بجنورد ۴۲۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان رقم وصولی طی مدت یاد شده توسط شهرداری بوده است.

حمیدی افزود: اعتبار مصوب شده شهرداری برای سال ۱۴۰۱ رقم ۶۵۰ میلیارد تومان بوده که طی چهار ماه باید ۲۱۶ میلیارد تومان وصل می شد که ۱۶۳ میلیارد تومان وصول شده که درصد تحقق، ۷۵ درصد است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن در سال گذشته از اعتبارات دولتی ۳.۵ میلیارد تومان و در سال جاری ۷۴ میلیارد تومان به شهرداری اختصاص یافته است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی شهر بجنورد نبود ماشین آتش نشانی با نردبان بلند بوده است، گفت: ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای خرید آن اختصاص یافته که در همین راستا با شرکت خارجی برای ساخت آن قرارداد منعقد شده است و تا پایان امسال این خودرو تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن سال ها بود که پارک و بوستان های شهر بجنورد از نبود روشنایی کافی رنج می برد که با تلاش انجام شده در فصل بهار و تابستان امسال وضعیت روشنایی پارک و بوستان هایی همچون بش قارداش و باباامان مطلوب شده است.

شهردار بجنورد همچنین از اختصاص ۹۰۰ تن قیر رایگان از سال گذشته تاکنون خبر داد و بیان کرد: طی چهار ماه نخست امسال ۹۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر بجنورد انجام شده است.

وی با تصریح بر اینکه ۹۰ درصد از ماشین آلات شهرداری به علت فرسودگی از کار افتاده بودند، گفت: با تلاش های انجام شده و گرفتن تسهیلات از بانک موفق شدیم تا آن را دوباره اورهال کنیم که دوباره به چرخه خدمات رسانی بازگشته اند.

حمیدی در ادامه به پارک شهدا نیز اشاره کرد و افزود: مساحت این پارک ۸ هزار متر مربع است که تبدیل به یک معضل اجتماعی شده بود و با تلاش های انجام شده این پارک در حال آماده سازی برای استفاده مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha