• چهارشنبه / ۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1401050504206
  • خبرنگار : 71431

عضویت شهردار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران در گروه دوام

عضویت شهردار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران در گروه دوام

شهردار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عضو افتخاری گروه داوطلبان واکنش اضطراری محلات شهر تهران شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری مراسم گردهم‌آیی داوطلبان واکنش اضطراری محلات شهر تهران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، محمد حسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور، علیرضا زاکانی شهردار تهران و احمد صادقی و مهدی پیرهادی از اعضای شورای شهر تهران به عضویت افتخاری در گروه‌های واکنش اضطراری محلات شهر تهران در آمدند. 

گروه‌های دوام گروه‌های متشکل از افراد داوطلب در سطح محلات شهر تهران است که پس از طی کردن دوره‌های آموزشی برای اقدام به فعالیت در حوزه‌های مختلف مدیریت بحران از جمله آموزش و توانمندسازی، آمادگی و مقابله و بازسازی و بازتوانی می‌کنند. این گروه‌ها در سطح خانه‌های دوام و ایمنی که در سرای محلات دایر است، فعالیت می‌کنند.

در این مراسم بیانیه مشترک گروه‌های دوام نیز قرائت شد. در این بیانیه آمده است: « شهر من تهران، خانه من است، مأمن خانواده و عزیزان من است، اما چه گریز که سیل، زلزله و حوادث کوچک و بزرگ، همزاد این شهر زیباست.
من که داوطلبانه به‌عنوان شهروندی مسئولیت‌پذیر و دغدغه‌مند به عضویت گروه «دوام» درآمده‌ام تا یار و یاور همشهریان و مدیران شهر در تأمین هرچه بیشتر آمادگی و ایمنی آن باشم؛ خشنود از عزم جدی برای «ارتقاء ایمنی کالبدی شهر تهران و ساکنان آن» حامی این اقدام نیک هستم و آمادگی خویش را برای همکاری در تحقق اهداف آن اعلام می‌دارم.
باشد که با تداوم این حرکت ستودنی شهرداری تهران و حمایت سایر سازمان‌ها در کنار توجه بیشتر به اجرای قوانین حوزه ایمنی، نظارت بر ساخت و سازها، ترویج آموزش و فرهنگ آمادگی در برابر حوادث؛ شهرمان هر روز توانمند، مقاوم و ایمن‌تر شود.»

در همین زمینه بخوانید:

جمعیت "دوام" حلقه وصل مردم و سازمان مدیریت بحران

زاکانی: "دوام" باید نقاط چالش برانگیز کالبدی شهر را شناسایی کند

زمان حضور داوطلبان طلایی ترین لحظات امداد رسانی در بحران‌هاست

جذب ۱۳۰۰ داوطلب جدید واکنش اضطراری محلات/درخواست کارت بلیت برای اعضای گروه‌های دوام

در این مراسم همچنین از شماری از اعضای گروه دوام که در دوران شیوع کرونا و همچنین اجرای طرح واکسیناسیون حضور و مشارکت داشتند تقدیر به عمل آمد.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha