• شنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401050806304
  • خبرنگار : 50491

سرپرست اداره کل شیلات گلستان عنوان کرد

نقش پررنگ جهاددانشگاهی در توسعه گلستان/ استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در حوزه آبزی‌پروری

نقش پررنگ جهاددانشگاهی در توسعه گلستان/ استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در حوزه آبزی‌پروری

ایسنا/گلستان سرپرست اداره کل شیلات گلستان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی، گفت: ایمان، علم و کوشش در راه خداوند جوهر جهاددانشگاهی است.

اسماعیل جباری در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: جهاددانشگاهی به عنوان پلی میان دانشگاه، بخش صنعتی و خدماتی کشور مطرح است و با پیگیری های انجام‌شده از طریق مرکز فناوری و شکوفایی(پارک علم و فناوری) و برگزاری نشست مشترک درصدد استفاده از ظرفیت ارزشمند جهاددانشگاهی در حوزه آبزی پروری هستیم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می تواند نیازهای حوزه آبزی پروری را با استفاده از دانش روز دنیا احصاء و برطرف کند، افزود: جهاد دانشگاهی با آینده پژوهی، تحصیل و طراحی هوشمندانه می تواند با روش تجاری سازی گام موثری در توسعه کشور بردارد.

سرپرست اداره کل شیلات گلستان با اشاره به نقش پررنگ جهاد دانشگاهی در توسعه همه جانبه استان گلستان، تصریح کرد: جهاددانشگاهی می تواند با انجام تحقیقات توسعه ای و کاربردی حوزه شیلات در راستای رفع نیازها و چالش های بخش آبزی پروری گام بردارد.

جباری با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی می تواند با ارائه مقالات و کتب معتبر خارجی و داخلی برای اطلاع رسانی حوزه شیلات نقش‌آفرین باشد، خاطرنشان کرد: اجرای دوره های علمی و تخصصی در جهت کمک به آبزی پروران و آشنایی آنها با علم روز از جمله دیگر حوزه هایی است که جهاددانشگاهی می تواند به کمک شیلات بیاید.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد می تواند خدمات فنی ارائه کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی یک نهادعمومی غیردولتی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی است و مقام معظم رهبری نیز بارها به استفاده از توان جوانان جهاددانشگاهی تأکید کردند.

سرپرست اداره کل شیلات گلستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به جوهر جهاد دانشگاهی اعتقاد قلبی دارند، تأکید کرد: ایمان، علم و کوشش فی سبیل الله جوهر جهاددانشگاهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha