• شنبه / ۸ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401050806402
  • خبرنگار : 50349

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم:

مردم و هیئت های مذهبی، تبرکی خود را به سفره نیازمندان هم برسانند

مردم و هیئت های مذهبی، تبرکی خود را به سفره نیازمندان هم برسانند

ایسنا/قم معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم از اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم امسال با هدف تأمین سبد معیشتی و غذای گرم برای نیازمندان و بیماران صعب العلاج خبر داد.

به گزارش ایسنا، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۳۵۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند گفت: طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم امسال با هدف تأمین سبد معیشتی و غذای گرم برای افرادی است که امکان حضور در مراسم عزاداری حسینی ندارند.

وی با بیان اینکه در این نذورات و سبد کالای اهدایی مردم نیکوکار در اسرع وقت به دست محرومان می رسد تصریح کرد: هیئت های مذهبی هم می توانند از غذای تبرکی هیئت، سهم مشخصی برای توزیع بین افراد بی بضاعت به کمیته امداد استان تحویل دهند.

جوشقانیان روش‌های پرداخت تبرکی و نذورات به طرح اطعام و احسان حسینی را یادآور شد و افزود: مردم و نمایندگان هیئت های مذهبی علاوه بر مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد می توانند از روشهای واریز الکترونیکی برای وجوه نقد استفاده کنند.

وی ادامه داد: نیکوکاران گرامی می توانند از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۰۱۸ ، کد دستوری #۱*۰۲۵*۸۸۷۷* و کد کیوآر پیش بینی شده برای این کار خداپسندانه و واریز وجوهات نقدی خود اقدام کنند. معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم از هیئت های مذهبی و اعضای فعال آن خواست تا حامی ایتام و فرزندان محسنین در طرح اکرام ایتام و محسنین شوند و با پرداخت ماهانه ۵۰ هزار تومان به حسابشان، آنها را یاری کنند.

وی با معرفی شماره ثابت ۰۲۵۳۶۶۲۲۴۲۲ گفت: امدادگران این نهاد در ساعات اداری، آماده پاسخگویی به مردم و خیران هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha