• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۲۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401050906574

مدیرعامل آبفای فارس اعلام کرد:

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی ۱۰۶ شهر و روستای فارس

خسارت سیل به تاسیسات آبرسانی ۱۰۶ شهر و روستای فارس
عکس آرشیوی است.

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس از وارد شدن خسارت سنگین به تاسیسات آبرسانی ۱۰۶ شهر و روستای این استان براثر بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل خبر داد.

علی‌جان صادق‌پور یکشنبه ۹ مرداد با اشاره به انجام بازدید میدانی از شهرستان‌های سیل زده استان فارس، گفت: وقوع بارندگی شدید و جاری شدن سیل به تاسیسات آبرسانی ۵ شهر و ۱۰۱ روستای استان فارس، خسارات سنگینی وارد کرد.

صادق‌پور اضافه کرد: مشکل آبرسانی در اکثر این شهرها و روستاهای سیل زده با تلاش پرسنل بهره برداری آب شرکت آبفا فارس در کمترین زمان ممکن مرتفع شده و در تلاش برای رفع مشکلات باقی مانده هستیم.

او با بیان اینکه خسارات وارده مربوط به ۱۵ شهرستان بوده است، گفت: سیل در شهرستان‌های داراب، مرودشت، سرچهان، اقلید، ممسنی، کازرون، کوار، سپیدان، بیضا، بختگان، قیروکارزین، رستم، ارسنجان، استهبان، بوانات و خرمبید، به تاسیسات آبرسانی خسارت زد.

صادق‌پور خاطرنشان کرد: در بیشتر این مناطق، تاسیسات آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به طور موقت مرمت شد و آبرسانی به مردم با کمترین وقفه ادامه یافته است و در تلاش برای تکمیل اقدامات ترمیمی خود هستیم.

او با اشاره به اینکه چندین اکیپ بهره برداری و اتفاقات آب، با در اختیار داشتن تجهیزات مقابله با بحران کار خدمات‌رسانی به مناطق درگیر سیل را انجام داده‌اند، ابراز امیدواری کرد که در حداقل زمان ممکن، مشکل همه نقاط شهری و روستایی مرتفع و جریان آب پایدار، برقرار شود.

مدیرعامل شرکت آبفای فارس افزود: اکیپ های بهره برداری و اتفاقات آب به شکل شبانه روزی در تلاشند تا در مناطقی که تاسیسات دچار مشکل شده، آب را به صورت موقت وصل کنند؛ البته در این مناطق آبرسانی سیار در حال انجام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha