• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401050907184
  • خبرنگار : 30188

محصول اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی شد

محصول اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی شد

هفدهمین رویداد فیناپ با موضوع BNPL و آینده پرداخت اعتباری با حضور متخصصان و فعالان صنعت پرداخت و لندتک کشور در مرکز رویداد سلام برگزار شد و اسنپ‌پی طی مراسمی از محصول اعتبار اقساطی خود رونمایی کرد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اسنپ‌پی، سرویس "الان بخر، بعدا پرداخت کن"  یا همان  BNPL یکی از جدیدترین شیوه‌های پرداخت در دنیاست که محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان دارد و در زمان همه‌گیری کرونا با توجه به افزایش تمایل افراد به خرید آنلاین استفاده از آن چند برابر شده است. هم‌زمان با روندهای جدید اعتباردهی در دنیا، در کشور ما نیز اسنپ‌پی برای اولین بار این سرویس را تحت عنوان سرویس اعتباری (اعتبار ماهانه) در آذرماه ۹۹ ارائه کرد که با استقبال چشمگیر کاربران مواجه شد.

در این رویداد یک‌ روزه، مجید حسامی مدیرعامل اسنپ‌پی، از جدیدترین روندهای این حوزه و پتانسیل‌های آن در بازار ایران صحبت کرد و BNPL را اقیانوسی آبی به گستره ایران توصیف کرد.

به گفته مجید حسامی، اسنپ‌پی امروز با بیش از یک میلیون کاربر فعال، بزرگترین لندتک ایران محسوب می‌شود.

به گفته وی، در سال ۱۴۰۰ اسنپ‌پی رشد ۴۷۸۴ درصدی را تجربه کرده و شاخص NPS آن که معیاری برای ارزیابی رضایت کاربران است معادل ۷۱ درصد بوده که در مقایسه با میانگین شاخص NPS در دنیا بین کاربران سرویس‌های BNPL که ۳۸ درصد است حدودا دو برابر بوده که نشان‌دهنده رضایت‌ کاربران در استفاده از این سرویس است. 

محصول اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی شد

در این رویداد، اسنپ‌پی در آستانه تولد دو سالگی خود محصول جدیدش تحت عنوان سرویس اعتبار اقساطی را در حضور سایر کسب‌وکارهای فعال در این حوزه به طور رسمی معرفی و رونمایی کرد.

اعتبار اقساطی اسنپ‌پی با شعار "الان بخر، در ۴ قسط پرداخت کن." یک مدل از سرویس اعتباری است که به کاربران این امکان را می‌دهد، کالای مورد نظر خود را خریداری کنند و هزینه آن  را در ۴ قسط مساوی طی ۴ ماه، بدون هیچ بهره و هزینه اضافه‌ای پرداخت کنند. این محصول نیز همانند اعتبار ماهانه اسنپ‌پی به ارائه ضامن و وثیقه‌ نیاز ندارد. از جمله مزایای دیگر استفاده از این اعتبار، خرید بدون نگرانی از افزایش قیمت‌ها در شرایط تورمی است.

به گفته آربی‌ باغومیان، مدیر ارشد تیم محصول اسنپ‌پی در حال حاضر اعتبار اقساطی اسنپ‌پی روی ۲۷ سایت فروشگاهی در زمینه‌های مختلف از جمله پوشاک، بهداشتی، الکترونیک و…  قابل استفاده است و به زودی فروشنده‌های بیشتری نیز به پذیرندگان اعتبار اسنپ‌پی افزوده خواهند شد.

وی در معرفی این محصول گفت: "هدف شکل‌گیری اسنپ‌پی ارائه راهکارهای مالی برای رفع نیازهای روز کاربران می‌باشد، در همین راستا، اسنپ‌پی با معرفی سرویس اعتبار اقساطی خود سعی در ایجاد تحولی بزرگ و رو به جلو در صنعت  اعتبار خرد کشور دارد." 

محصول اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در هفدهمین رویداد فیناپ رونمایی شد

کاربران برای استفاده از اعتبار اقساطی کافیست پس از انتخاب سبد خرید خود در فروشگاه مورد نظر، در صفحه صورت‌حساب گزینه "پرداخت اقساطی اسنپ‌پی" را انتخاب کرده و با پرداخت فقط یک چهارم مبلغ خرید خود را تکمیل و دریافت کنند. لیست فروشگاه‌های پذیرنده اسنپ‌پی در وب سایت اسنپ‌پی و همچنین صفحه سرویس اعتباری اسنپ در اپلیکیشن اسنپ قابل مشاهده است. 

امروز اعتبار اسنپ‌پی در اختیار ۶ میلیون کاربر اسنپ قرار گرفته و کاربران برای فعال‌سازی آن می‌توانند از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ، بخش سرویس اعتباری برای دریافت اعتبار ثبت‌نام کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha