• دوشنبه / ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1401051008147
  • منبع : شهرداری تهران

برخورد قانونی با اصناف تمامیت خواه به محله قلمستان رسید

برخورد قانونی با اصناف تمامیت خواه به محله قلمستان رسید

شهردار منطقه۱۱ تهران از اجرای آرای مربوط به تخلفات اصناف تمامیت خواه و پلمب فروشگاه های متخلف در محله قلمستان خبر داد.

به گزارش ایسنا سید محمد موسوی ضمن اعلام تداوم برخورد قانونی با اصناف متخلف و اجرای قوانین مربوط به ساماندهی مشاغل در این منطقه گفت: در نشست های ملاقات مردمی با شهروندان و برگزاری پویش مردمی قدم به قدم در محلات مرکزی تهران و تماس های مکرر شهروندان متوجه شدیم یکی از اساسی ترین خواست شهروندان منطقه۱۱ تسهیل در تردد معابری است که توسط اصناف تمامیت خواه و متخلف اشغال شده است.

شهردار منطقه۱۱ گفت: مصمم شدیم تا با تمام قوت برای رفع تخلف و اجرای قانون و احقاق حقوق شهروندی با تمام متخلفان برخورد کنیم.

وی افزود: ابتدا از محله انبار نفت آغاز کردیم و تا کنون بیش از ۱۶ برخورد قانونی شامل پلمب و اخطار برای کسبه متخلف این محل اجرا شد که خوشبختانه واکنش خوبی از سوی مردم داشتیم و شاهد اجرای قانون و رعایت سایرین هستیم. ناگفته نماند که این طرح ادامه دار است و ما در اجرای آن جدی هستیم.

موسوی خاطرنشان کرد: برای برخورد با متخلفین مرحله به مرحله وارد عمل شدیم و اکنون در اجرای طرح ساماندهی محله قلمستان هستیم که صنف فروش دوچرخه و تعمیرات موتور سیکلت موجب تکدر خاطر شهروندان شده اند.

وی در ادامه گفت: شهردار ناحیه۲ و اداره ساماندهی مشاغل منطقه۱۱ را موظف به برخورد قانونی با متخلفان کردیم که در مرحله اول با امر به معروف و اشارت لسانی توسط معبر ها درخواست رعایت حقوق شهروندی را از کسبه داشتیم و طی مرحله دوم با ارسال اخطارهای مکرر و در نهایت با بی توجهی به اخطارها با حضور نماینده دستگاه قضایی به پلمب اصناف متخلف اقدام کردیم.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱، موسوی اظهارکرد: طی هفته جاری ۲پلاک ۱۳۸ و۸ به دلیل اشغال معبر و بی توجهی به اخطار های شهرداری پلمب شدند و اجرای رای و برخورد با تمام متخلفین ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha