جواد حمیدی در گفتو گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از پراکنده کاری و عملکرد جزیرهای در بازگشاییهای معابر شهری، از این پس بازگشاییها به صورت خطی و بر اساس طرح تفصیلی انجام میشود.
وی افزود: در گذشته با توافق یک ملک و تخریب آن، ادامه فرآیند بازگشایی مسیر در سایر املاک که توافقات آن به طول میانجامید متوقف میشد، که این امر مشکلی از ترافیک شهر را حل نمیکرد لذا از این پس در نظر داریم با انسجام بخشیدن به فرآیند توافقات، یک مسیر را بصورت کامل و ۱۰۰ درصد بازگشایی کرده و سپس، توافقات املاک سایر مسیرها در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم راهبردی منسجم و منضبط را در بازگشاییها داشته باشیم.
شهردار تأکید کرد: اگر چه تملک املاک در یک مسیر، بار مالی سنگینی بر دوش شهرداری می گذارد اما این عملیات تعریض معابر با هدف کاهش ترافیک و بهبود عبور و مرور در راستای آسایش شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر است و می طلبد شهروندان در جهت بازگشایی معابر و توسعه شهر، همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.
گفتنی است خرداد ماه امسال بود که آخرین گره ترافیکی خیابان یقین بجنورد با اخذ مجوز قضایی و اعمال ماده ۸ باز شد تا این خیابان پس از گذشت سال ها، به صورت کامل بازگشایی شود.
انتهای پیام
نظرات