• چهارشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1401051209605
  • خبرنگار : 71452

/جهاددانشگاهی زیست بوم نوآوریِ نخبگان ایران/

دو برابر شدن خدمت‌رسانی به بیماران در کلینیک زخم جهاد دانشگاهی

دو برابر شدن خدمت‌رسانی به بیماران در کلینیک زخم جهاد دانشگاهی

مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران گفت: تعداد خدمت‌رسانی این کلینیک در یک سال گذشته به دو برابر افزایش پیدا کرده است که برای مجموعه جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران دستاورد مهمی به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرضا محمدی کوشکی، از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات این مرکز خبر داد و گفت: برای اولین بار در ایران توانستیم خدمات سرپایی زخم را تحت پوشش تعدادی از بیمه‌ها درآوریم؛ اکنون کلینیک زخم با بیمه‌های نیروهای مسلح، بانک ملت و بانک تجارت قرارداد قطعی دارد و به زودی نیز قرارداد این کلینیک با بیمه‌های ایران، بانک مرکزی و کارکنان شرکت نفت نهایی خواهد شد.

مدیر کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با پیش‌بینی اینکه خدمات این کلینیک تا سه ماه آینده تحت پوشش بیمه‌های یادشده قرار می‌گیرند ادامه داد: قرار گرفتن خدمات درمان زخم تحت پوشش بیمه‌ها از بزرگترین اقدامات و تلاش‌های این مرکز بوده است که اثرات مثبت آن تا سال‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی، آموزش به بیماران را از دیگر اقدامات مهم کلینیک دیابت، زخم و ترمیم بافت دانست و گفت: با ساخت و تهیه انواع محتواهای آموزشی تلاش کردیم، در مورد نحوه پیشگیری از ابتلا به زخم پای دیابتی، نحوه مراقبت صحیح از زخم پای دیابتی و انواع درمان‌های مفیدی که در این مورد در کشور به بیماران و مردم آگاهی بخشی کنیم.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، دکتر محمدی کوشکی از ارایه آموزش‌های تخصصی به کادر درمان خبر داد و گفت: کلینیک زخم در طول یک سال گذشته، دست‌کم پذیرای بیش از ۲۵۰ کارورزی بود که تمایل داشتند به صورت تخصصی در مورد درمان زخم، آموزش دیده و از آموزش‌های دوره مدیریت انواع زخم‌ مزمن سازمان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران بهره مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha