• چهارشنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401051209803
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به وزیر امور اقتصادی: لزوم افزایش نظارت بر هزینه کرد بانک های خصوصی و خصولتی.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جلوگیری از گرفتن شهریه در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به توقف و تعطیلی طرح های توسعه ای دانشکده علوم پزشکی نیشابور.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پرداخت حقوق معوقه معلمین حق التدریس.

کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت لایروبی قنوات و اصلاح کانال های آبرسانی کشاورزی.

احمد راستینه نماینده شهرکرد به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به افزایش هزینه‌های درمان ناباروری، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تسریع در ابلاغ آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان.

حسین نوش آبادی نماینده ورامین به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در آغاز عملات اجرایی ساخت بیمارستان پیشوا.

منصورعلی زارعی نماینده ساری به وزیر نیرو: لزوم توقف احداث سد فینسک، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم اجرای قانون نظام هماهنگ حقوق برای بازنشستگان، به وزیر میراث مبنی بر لزوم توجه به اماکن میراث فرهنگی مرکز استان مازندران، به وزیر راه مبنی بر لزوم تکمیل کمربندی شهرستان ساری، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تسریع در اجرای طرح رتبه بندی معلمان.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان به وزیر نفت: لزوم تسریع در تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در وزارت نفت.

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت هزینه درمان جانبازان در سال ۱۴۰۱، به وزیر امور اقتصادی مبنی بر لزوم نظارت دقیق و مستمر بر بانک های خصوصی و خصولتی، به وزیر بهداشت مبنی بر لزوم بکارگیری پرستاران و نیروهای طرحی فعال در زمان کرونا، به رئیس جمهور مبنی بر ضرورت اجرای قانون افزایش ۲۰ درصدی حقوق نیروهای مسلح.

مهرداد گودرزوند نماینده رودبار به وزیر ورزش: لزوم تسریع در تکمیل ورزشگاه درفک رودبار، به وزیر نیرو مبنی بر ضرورت آبرسانی به روستاهای شهرستان رودبار.

جلیل مختار نماینده آبادان به وزیر امور اقتصادی: لزوم اجرای حکم سازمان تعزیرات حکومتی توسط سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در موضوع قاچاق کولر گازی و پنل موتور.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تامین اعتبار برای لایروبی انهار به خصوص در شهرستان های حوزه انتخابیه، به وزیر امور اقتصادی مبنی بر لزوم راه اندازی یک شعبه از بانک های خصوصی در این شهر.

علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت ارائه لوایح اصلاحی جهت منابع ویژه مالیاتی و استفاده از ظرفیت مالیات برای ایجاد منابع درآمد پایدار، به وزیر امور اقتصادی مبنی بر ضرورت تحول و تنوع بخشی در راهبردهای حمایت از شرکت های دانش بنیان به خصوص در مناطق کمتر برخوردار.

بهزاد رحیمی نماینده سقز به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در پرداخت وجه گندم کاران استان کردستان.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزرای امور اقتصادی و ورزش: لزوم حمایت از زوج های جوان با تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم افزایش نظارت بر حفظ و نگهداری از جنگل ها به خصوص جنگل های بلوط دامنه زاگرس، به وزیر میراث فرهنگی مبنی بر ضرورت افزایش توجه و برنامه ریزی در خصوص صنعت گردشگری.

محمد کعب عمیر نماینده شوش به وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه به وضعیت حقوق و درآمد پایین نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس.
عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به رئیس جمهور و وزیر نیرو: لزوم تسریع در توقف عملیات انتقال  آب از سرشاخه های رودخانه کاروان در به خاش.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تغییر الگوی کشت، آبیاری قطره ای و تحت فشار در استان آذربایجان غربی و استان های حوزه آبریز دریاچه ارومیه.

امیرحسینی بانکی پور نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت برنامه ریزی آموزش و پرورش برای ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر میراث فرهنگی: ضرورت ثبت ملی و جهانی غذاهای اختصاصی و منحصر به فرد نیشابور.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر نیرو: لزوم جلوگیری از قطع برق پرورش دهندگان ماهی و مرغداری ها.

علیرضا عباسی نماینده کرج به رئیس جمهور: لزوم تسریع در تهیه و تصویب آیین نامه اجرایی قانون حفاظت از خاک مصوب سال ۱۳۹۸ مجلس.
کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت پرداخت کمک هزینه حق پرستاری یا مددکاری به معلولان مشمول توسط سازمان بهزیستی.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم به وزیر راه: لزوم اتمام طرح مسکن مهر شهر پرند بعد از ۱۳ سال.

مجید ناصری نژاد نماینده شادگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم جلوگیری از نابودی نخلستان ها.

کیوان مرادیان نماینده قائمشهر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم کاهش وابستگی کشور به واردات نهاده های دامی.

عبدالکریم جمیری نماینده بوشهر به وزیر آموزش و پرورش: لزوم توجه جدی به امور تربیتی مدارس و بکارگیری نیروهای توانمند و با انگیزه در بخش پرورشی.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۲ ۱۴:۵۰

مجلس گذرنامه را همانند گواهینامه رانندگی بدون کارت خدمت کند