• پنجشنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401051310308
  • خبرنگار : 50477

معاون استاندار گلستان پیشنهاد داد:

ایجاد سامانه ثبت اطلاعات معتادان متجاهر در گلستان

ایجاد سامانه ثبت اطلاعات معتادان متجاهر در گلستان

ایسنا/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به عدم بانک اطلاعاتی معتادین متجاهر و آمار دقیق برای تصمیم گیری در این حوزه، گفت: پیشنهاد ما تعبیه سامانه ثبت اطلاعات معتادین متجاهر است.

مهدی دهرویه امروز در جمع مدیران و مسئولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه پیشگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی و تدوین نظام‌مسائل اجتماعی شهرستان باید در دستور کار همه ما باشد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شخصا در حوزه مسائل اجتماعی وارد شده و بر این حوزه نظارت دارند. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه استاندار گلستان سه دستور کار را برای شهرستان ها به صورت ویژه در سال جاری درنظر گرفته است، افزود: این سه دستور شامل نهضت مسکن، رشد هشت درصدی، و کارگروه ویژه اعتیاد و جمع اوری معتادین متجاهر است.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی مدیران شهرستان ها نیز در سال جاری از این سه منظر بررسی می شود، خاطرنشان کرد: ما در گنبدکاووس تیم کارشناسی در حوزه مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشکیل می دهیم که رصد، نظارت و پیگیری امور مربوط به مواد مخدر توسط این تیم انجام شده و ارزیابی ادارت و مجموعه هایی که در حوزه مواد مخدر فعالیت دارند نیز در درجه اول توسط همین تیم کارشناسی صورت خواهد گرفت.

دهرویه تصریح کرد: دستورالعمل ها و قواعد موجود برای آنکه وظایف و رسالت های خودمان که مربوط به اعتیاد است را انجام دهیم کفایت می کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه طرح های متفاوتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در نظر گرفته شده و اجرا می شود، ادامه داد: آنچه در حال حاضر به آن نیاز داریم هم افزایی و ارتباط بین سازمان هاست.

وی با اشاره به نبود آمار دقیق از معتادین در سطح کشور به عنوان یک مشکل، اضافه کرد: پیشنهاد ما این است که سامانه ای را تعبیه کنیم که از هرکدام از معتادین مشخصاتی را داشته باشیم و سوابق فرد و اینکه چه مراحلی را طی کرده هست را بدانیم و نهایتا آمار دقیقی را داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha