• پنجشنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401051310584
  • منبع : نمایندگی اردبیل

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

بخش‌های تخصصی در بیمارستان ارس پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود

بخش‌های تخصصی در بیمارستان ارس پارس‌آباد راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/اردبیل مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بخش‌های تخصصی در بیمارستان ارس پارس‌آباد راه‌اندازی شده و ارائه خدمات کیفی‌تر را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.

میرهاشم موسوی ۱۳ مرداد در جریان بازدید از بیمارستان ارس پارس‌آباد اظهار کرد: در سفری که امروز به شهرستان‌های گرمی،‌ بیله‌سوار و پارس‌آباد داشتیم، تلاش کردیم در شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار مقرر شد با همکاری فرمانداران زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه تخصصی فراهم شود تا ما بتوانیم به بیمه‌شدگان این شهرستان‌ها خدمات مطلوب‌تری را ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: در پارس‌آباد نیز تصمیم بر این شد تا با انتقال شعبه تأمین اجتماعی به ساختمان استیجاری به صورت موقت، محل فعلی به بیمارستان ارس الحاق شود تا شاهد احداث شعبه تأمین اجتماعی در شهرستان مرزی پارس‌آباد باشیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای ارائه خدمات به ساکنان شهرستان پارس‌آباد و شهرهای همجوار، مقرر شد تا در بیمارستان ارس بخش‌های تخصصی به ویژه ان.آی.سی.یو و واحدهای تصویربرداری و سی.تی.اسکن راه‌اندازی شده و تا ما بتوانیم به بیمه‌شدگان خدمت‌رسانی بهتری را انجام دهیم.

موسوی افزود: در بازدیدی که از مجموعه کشت و صنعت مغان داشتیم، در کنار بازدید از بخش تولید محصولات لبنی و دامپروری، مقرر شد تا با هدف حمایت از مجموعه‌های تولیدی به ویژه کشت و صنعت مغان با اشتغالزایی سه هزار و 500 نفر همکاری نزدیک با هدف پوشش بیمه‌ای نیروهای این مجموعه انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کشت و صنعت در تأمین امنیت غذایی نقش مهمی را ارائه می‌کند و وظیفه اصلی ما حمایت مستمر از تولیدات این مجموعه است تا امنیت غذایی کاملی را شاهد باشیم.

موسوی تعامل مناسب حوزه بیمه‌ای را با این بنگاه اقتصادی عظیم یادآور شد و اضافه کرد: ما حتی برای واحدهای صنعتی و تولیدی شرایط تقسیط و بخشودگی جرایم را در پوشش بیمه‌ای نیروی انسانی مهیا کردیم تا در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» بتوانند ظرفیت تولید خود را ارتقا دهند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: امیدواریم با همکاری مشترک شرکت سرمایه‌گذاری شستا فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های جدید و رونق تولید در این بنگاه عظیم اقتصادی فراهم آمده و بیش از گذشته توانمندی‌هایمان را افزایش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha