• یکشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401051612020
  • منبع : نمایندگی اردبیل

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار خبر داد:

افتتاح 24 کیلومتر محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر

افتتاح 24 کیلومتر محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر

ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال 24 کیلومتر از محور پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر آماده بهره‌برداری خواهد شد.

عباس جهانگیرزاده 15 مرداد در جریان بازدید از پروژه بزرگراهی پارس‌آباد به مشگین‌شهر اظهار کرد: آسفالت 15 کیلومتر مسیر سربند به مشگین‌شهر در حال انجام است که امیدواریم با تأمین اعتبار و سرعت عمل پیمانکار در پایان فصل کاری این 15 کیلومتر به بهره‌برداری برسد.

وی ضرروت تکمیل چهار خطه پارس‌آباد به سربند را به طول 20 کیلومتر یادآور شد و تصریح کرد: 11 کیلومتر از این مسیر در ماه گذشته زیر بار ترافیک رفت و 9 کیلومتر باقیمانده نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از 20 کیلومتر مسیر پرترافیک و پرتصادف پارس‌آباد به سربند امیدواریم خشنودی اهالی و ترددکنندگان را در این مسیر شاهد باشیم.

جهانگیرزاده افزود: در 18 ماه گذشته 150 میلیارد تومان اعتبار به این مسیر ارتباطی و مبادلاتی اختصاص یافته که امیدواریم در سال‌جاری نیز تزریق منابع بیشتر به ترغیب و تشویق پیمانکار کمک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این مسیر ارتباطی که به عنوان جاده مرگ معروف است، باید در کوتاهترین زمان به چهار خطه ایمن تبدیل شود که پیمانکار قول داده بعد از اتمام 40 کیلومتر اول این مسیر، ‌ادامه آن را تا سه راهی مشگین‌شهر انجام دهد.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در ردیف بودجه سال آینده مابقی مسیر سربند به مشگین‌شهر را در قالب بودجه ملی مصوب کنیم تا با تأمین اعتبار در 2 سال آینده کل این چهار خطه آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha