• چهارشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1401051913824
  • خبرنگار : 71541

نحوه دریافت اینترنت خبرنگاری

نحوه دریافت اینترنت خبرنگاری

خبرنگاران برای دریافت بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی می‌توانند به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، به رسم سال‌های گذشته، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد امسال نیز به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار، یک بسته رایگان اینترنتی به خبرنگاران هدیه می دهد.

بدین ترتیب عیسی زارع‌پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- امروز، اعلام کرد خبرنگارانی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان خبرنگار می‌شناسد، می‌توانند از امروز تا فردا صبح، به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود ثبت کنند.

بدین ترتیب خبرنگاران پس از ورود به سامانه و با کلیک برروی مشاهده وضعیت مشمول بودن دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران، از اینکه مشمول دریافت خبر هدیه اینترنت خبرنگاری هستند یا خیر، مطلع خواهند شد.

بر این اساس طبق اعلام مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، فهرست اسامی خبرنگاران که از سوی وزیر ارتباطات مطرح شده، باید مورد تایید معاونت مطبوعاتی یا صداوسیما باشد  و این فهرست روز گذشته فرستاده شده است.

اسامی کلیه اعضای رسانه اعم از خبرنگاران، فعالان رسانه و حتی مدیران مسئول که عضو سامانه جامع رسانه های کشور با آدرس https://e-rasaneh.ir/ بوده‌ و اطلاعاتشان تکمیل و ثبت شده باشد، برای فعال شدن اینترنت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ارسال شده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۹ ۱۴:۲۵

به روال سال‌های گذشته نیست. دو نفر از خبرنگارها رو مشمول نشناخت. به کجا باید اعتراض کرد؟

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۹ ۱۴:۵۸

جالبه که بنده و همکارانم هر کدام استعلام کردیم پیام داد شما مشمول دریافت اینترنت رایگان خبرنگاران نمی باشید!!

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۹ ۱۵:۵۵

متاسفانه برای من میزنه شما مشمول نیستید .عضو erasanehهستم عضو خانه مطبوعات هستم بیمم رو هم هفته نامه رد میکنه.پارسال هم مشمول بودم.یه جای کار اشکال داره .

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۱ ۱۳:۲۵

متاسفانه اصلا هماهنگی وجود نداره. میزنه شما مشمول نیستید. با اینکه در سامانه جامع رسانه‌ها هم عضو هستم. مدارکم هم ثبت شده. هیچ جایی هم برای اعتراض مشخص نکردند