• چهارشنبه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1401051914009
  • خبرنگار : 71461

قدردانی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا 

قدردانی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورا 

ستاد اقامه نماز در بیانیه‌ای از اقامه کنندگان نماز ظهر عاشورا در سراسر کشور قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا در متن این بیانیه آمده است:

الَّذِینَ إِنْ مَکنَّاهُمْ فِی الأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاةَ 

باتفضل الهی هرسال مراسم تکریم از شهدای کربلا و برگزاری عزاداری امام حسین علیه السلام با عظمت بیشتری برگزار می شود و مردم ولایتمدار و محب اهل بیت علیهم السلام با اراده معنوی قوی تری زیر خیمه پر برکت اباعبدالله جمع می شوند و با آل الله همدردی می کنند.

یکی از با ابهت ترین ابعاد این برنامه، اقامه نماز ظهر عاشورا در ایران اسلامی و بخش وسیعی از جهان است که تجلی گاه جهان بینی توحیدی مسلمین و نمایانگر تاسی به سیدالشهداء و اقامه نماز آن امام عزیز در گرماگرم کار زار در میدان جهاد است.

ستاد اقامه نماز از اهتمام و حسن عنایت عزاداران حسینی، هیات ها، مساجد، تکایا  ذاکران، رسانه ملی،  همکاران در ستاد و علمایی که در اقامه نماز جماعت ظهر عاشورای امسال کارنامه درخشانی به ارمغان آورده اند صمیمانه قدردانی می کند.

 نماز ظهر عاشورا امسال چشم نواز و افتخار آفرین برگزار شده است.

 صحنه هایی از این رویداد عبادی باشکوه که در جای جای میهن عزیز مشاهده می شود  و یا از طریق فضای مجازی و صدا و سیما پخش می گردد، نشانگر  معرفت و معنویت سوگواران یکتاپرست و موید اوج عشق و مراتب بندگی و خداپرستی ارادتمندان ثارالله است.

از رسانه ملی انتظار دارد که اقامه نماز و ترویج معارف این فریضه الهی و پخش جلوه‌های اقامه نماز جماعت در مساجد و ادارات و مدارس و دانشگاه‌ها و کارخانه‌ها را در طول سال در اولویت قرار دهد و در تولید برنامه‌های فاخر هنری به نشر فرهنگ نماز همت گمارد و در جهت تحقق رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان با خلاقیت و نوآوری بیشتری در ایجاد انگیزه و معرفت برای اقامه نماز برنامه ریزی کند و همچنین  امیدواراست که مدارس و دانشگاه‌ها و مساجد و حوزه های علمیه با تعامل و همگرایی روز افزون، فضای عبادی جامعه را بیش از پیش رونق بخشند واقامه نماز جماعت را فراگیر کنند. ان شاءالله.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha