• جمعه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401051914095
  • خبرنگار : 30188

دانلود قسمت 3 سریال آفتاب پرست با لینک مستقیم و حجم رایگان

دانلود قسمت 3 سریال آفتاب پرست با لینک مستقیم و حجم رایگان

این روزها یکی از ژانرهای مورد علاقه مردم ایران برای تماشای فیلم و سریال، ژانر خانوادگی کمدی به شمار می‌آید و اگر فیلمی بتواند در این راستا شروع خوبی داشته باشد و لبخند را بر لب‌های تماشاگران بنشاند پرطرفدار می‌شود. در این راستا فیلم آفتاب‌پرست به تازگی شروع به پخش کرده و در همان قسمت اول با بازی درخشان پژمان جمشیدی خوش درخشیده است. این فیلم هنوز در اول راه بوده و در روز عید غدیر و در شبکه نمایش خانگی فیلم نت روی آنتن رفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از آپرا، در حال حاضر دانلود قسمت جدید آفتاب پرست از طریق سایت‌های معتبر و قانونی در اختیار کاربران فیلم نت قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با اطمینان از این سایت‌ها اقدام به دانلود قسمت‌های جدید سریال آفتاب پرست نمایید. در ادامه به معرفی این سریال، داستان مجموعه، اطلاعات کلی از بازیگران، حواشی فیلم و مرجع قانونی دانلود فیلم و سریال می‌پردازیم.

لینک‌های دانلود سریال آفتاب پرست:

مشاهده لینک های دانلود

معرفی سریال آفتاب‌پرست

آفتاب‌پرست با شروع به پخش در روز عید غدیر، تا به حال 2 قسمت از 15 قسمت خود را در شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر کرده است. این سریال خانوادگی کمدی به کارگردانی برزو نیک نژاد، نویسندگی امیر برادران و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی تولید شده است و بازیگران سرشناسی و محبوبی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال آفتاب‌پرست هر دوشنبه ساعت 8 شب از پلتفرم فیلم نت انتشار یافته و در دسترس بینندگان قرار می‌گیرد.

بازیگران سریال آفتاب‌پرست

در سریال آفتاب‌پرست بازیگران محبوب و سرشناس زیادی به ایفای نقش پرداخته‌اند و همین عامل باعث جذب مخاطبین بیشتر به تماشای این سریال شده است. در ادامه لیست بازیگران سریال آفتاب‌پرست را برای شما شرح می‌دهیم:

  • پژمان جمشیدی
  • باران کوثری
  • گوهر خیراندیش
  • آتیلا پسیانی
  • الهام اخوان
  • امیرحسین رستمی
  • حسن پورشیرازی
  • شبنم قربانی
  • حمیدرضا آذرنگ
  • غلامرضا نیک‌خواه
  • سولماز غنی
  • روشنک گرامی
  • گلاره عباسی
  • حسن زارعی
  • جواد خواجوی
  • سیاوش چراغی‌پور
  • فرهاد بشارتی

دانلود قسمت 3 سریال آفتاب پرست با لینک مستقیم و حجم رایگان

داستان سریال آفتاب‌پرست

آنچه که در خلاصه سریال آفتاب‌پرست آمده است را در این بخش شرح می‌دهیم:

سریال آفتاب‌پرست داستان دو رفیق قدیمی به نام‌های جمال (پژمان جمشیدی) و منوچهر (حمیدرضا آذرنگ) است که عشق لاتی دارند و می‌خواهند از اراذل سطح یک شهر باشند. این دو رفیق قدیمی برای اثبات این ادعا اقدام به خفت‌گیری می‌کنند؛ اما از شانس بد و بی‌عرضگی خودشان در دام پلیس می‌افتند و راهی زندان می‌شوند. جمال (پژمان جمشیدی) در زندان مدعی می‌شود که تا به امروز چندین پورشه سوار را خفت کرده و به همین دلیل به جمال پورشه معروف می‌شود. در ادامه جمال و منوچهر باید برای آزادی خودشان تلاش کنند و در این راه به هویت جعلی‌شان ادامه دهند. در قسمت اول سریال مشاهده می‌کنید که جمال از زندان آزاد شده و در پی آن ماجراهای جدید و خنده‌داری پیش می‌آید؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت جدید آفتاب‌پرست و قسمت‌های پخش شده آن را در برنامه خود قرار دهید و از تماشای آن لذت ببرید.

معرفی بازیگران سریال آفتاب‌پرست

سریال آفتاب پرست که به تازگی به کارگردانی برزو نیک نژاد (کارگردان ساخت ایران 2) در شبکه نمایش خانگی فیلم نت به نمایش درآمده است، بازیگرهای درخشانی دارد که در ادامه به معرفی و بیوگرافی این بازیگران می‌پردازیم:

پژمان جمشیدی در نقش جمال

پژمال جمشیدی با کنار گذاشتن حرفه بازیکنی خود در تیم پرسپولیس وارد سینما و تلویزیون شد. این بازیگر توانمند و جوان در ابتدا با سریال پژمان خوش درخشید و پس از آن با بازی در فیلم و سریال‌های متعدد به عنوان یکی از برترین و محبوب‌ترین بازیگران ایرانی شناخته شد. حال پژمان جمشیدی با ایفای نقش در پرفروش‌ترین فیلم و سریال‌های دهه نود همچون تگزاس، دینامیت، خوب بد جلف، لونه زنبور و سریال دیوار به دیوار شایستگی خود را در این حرفه اثبات کرده و یکی از پول‌سازترین بازیگران ایران به شمار می‌آید. در حال حاضر پژمان جمشیدی در آفتاب‌پرست شبکه نمایش خانگی فیلم نت ظاهر شده و در همین مدت کوتاه مخاطبین زیادی را به تماشای این سریال با بازی درخشان خود جذب کرده است.

باران کوثری در نقش مهری

باران کوثری به واسطه پدر و مادرش جهانگیر کوثری و رخشان بنی‌اعتماد از سنین کم وارد عرصه بازیگری شد و در حال حاضر یکی از بهترین و موفق‌ترین بازیگران زن سینما به شمار می‌رود. از آثار موفق باران کوثری می‌توان به عرق سرد، کوچه بی‌نام، روز سوم، هفت ماهگی، بی‌همه چیز، جان‌دار و عصبانی نیستم، اشاره کرد. از آن جایی که باران کوثری را چندان در فیلم و سریال‌های کمدی ندیده‌ایم، سریال آفتاب‌پرست نقشی جدید برای این بازیگر جوان محسوب می‌شود. حال باید ببینیم که باران کوثری در این فیلم چگونه به ایفای نقش خواهد پرداخت.

گوهر خیراندیش در نقش مادر جمال

در بین بازیگران اصلی سریال آفتاب پرست گوهر خیراندیش یکی از مسن‌ترین و باتجربه‌ترین بازیگر این فیلم محسوب می‌شود. این بازیگر 67 ساله ایرانی 36 سال قبل با فیلم روزها انتظار حرفه بازیگری خود را شروع کرد و پس از آن با فیلم بانو در سینما شناخته شد. گوهر خیراندیش در کارنامه خود فیلم‌هایی همچون ارتفاع پست، مشت آخر، سفر سبز، دعوت، دنیا و میوه ممنوعه را دارد و در حال حاضر در سریال آفتاب پرست نقش مادر جمال (پژمان جمشیدی) را برعهده گرفته است.

حمیدرضا آذرنگ در نقش منوچهر

این بازیگر 50 ساله سال‌ها در عرصه تئاتر فعالیت می‌کرد؛ اما بعدها با حضور در سریال نون خ، نهنگ آبی، دندون طلا و شاهگوش و با ایفای نقش در چند سریال و فیلم پرمخاطب خودش را به مخاطبان معرفی کرد. او اکنون در سریال کمدی آفتاب‌پرست نقش رفیق جمال را بر عهده دارد.

آتیلا پسیانی از بازیگران آفتاب پرست

آتیلا پسیانی هنرپیشه باتجربه و قدیمی سینما، تلویزیون و تئاتر است که همسر و دختر او نیز بازیگر هستند و هر کدام در فعالیت‌های خودشان موفق عمل کرده‌اند. این بازیگر توانمند فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه تهران است و از سال 1360 وارد عرصه سینما شده است. حال این بازیگر در سریال آفتاب‌پرست بازی می‌کند و ما منتظر ایفای نقش این بازیگر معروف و محبوب کشورمان در این فیلم هستیم.

امیرحسین رستمی از بازیگران آفتاب‌پرست

یکی دیگر از بازیگران سریال آفتاب پرست بازیگر محبوب نقش‌های کمدی، امیر حسین رستمی است که از سال 1385 تا به امروز در فیلم و سریال‌های زیادی خوش درخشیده است. امیرحسین رستمی یک دوره در سال 1382 هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری نیز بوده و اکنون با سریال جدید کمدی دیگر در شبکه نمایش خانگی ظاهر شده است.

الهام اخوان در نقش خواهر منوچهر

الهام اخوان فارغ التحصیل تئاتر و فوق لیسانس کارگردانی است و حرفه خود را با تئاتر و منشی صحنه آغاز کرده است. این بازیگر برای اولین بار در فیلم دوزیست کنار بازیگرانی همچون جواد عزتی و ستاره پسیانی اولین تجربه خود را به دست آورد. پس از آن این بازیگر جوان در سال 1399 در سریال باخانمان و در سال 1400 در سریال دودکش 2 به ایفای نقش پرداخت و امروز شاهد بازی الهام اخوان در سریال آفتاب‌پرست هستیم.

دانلود سریال آفتاب‌پرست از مرجع معتبر و قانونی با کیفیت عالی

برای دانلود فیلم و سریال‌های شبکه نمایش خانگی باید به دنبال مراجع معتبر و قانونی باشید؛ اما متاسفانه برخی از سایت‌ها قسمت‌های جدید فیلم و سریال‌های نمایش خانگی را به محض پخش در شبکه نمایش خانگی برای دانلود قرار نمی‌دهند و این نشان از عدم به‌روزرسانی سایت در زمان انتشار فیلم و سریال دارد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت جدید آفتاب‌پرست را از سایت‌ها و پلتفرم‌های معتبر و به‌روزی انجام دهید که به صورت مستمر به‌روزرسانی می‌شوند و این سریال  هر هفته دوشنبه 8 شب منتشر می‌کنند. به این ترتیب به عنوان مخاطب سریال آفتاب‌پرست دیگر نیازی به جست‌وجو بین سایت‌ها و پلتفرم‌های دیگر نخواهید داشت و هر هفته از یک مرجع مشخص و قانونی می‌توانید اقدام به دانلود قسمت جدید آفتاب پرست نمایید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha