• پنجشنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۹:۲۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401052014717
  • منبع : نمایندگی همدان

همرزم شهید:

سردار همدانی مرد عرصه مجاهدت است

سردار همدانی مرد عرصه مجاهدت است

ایسنا/همدان همرزم شهید همدانی گفت: حسین همدانی مرد عرصه مجاهدت آن هم در نه در ایران که در سراسر عالم است.

به گزارش ایسنا، سردار علی اکبر امیرپور روز پنج‌شنبه ۲۰ مردادماه در تجمع مردمی میدان امامزاده عبدالله (ع) همدان برای محکومیت توهین به شهدای مدافع حرم به ویژه سردار همدانی، اظهار کرد: شهید همدانی نامی آشنا در مواجهه با تمام عرصه‌های خطر است.

امیرپور تصریح کرد: حسین همدانی مرد عرصه مجاهدت آن هم در نه در ایران که در سراسر عالم است‌و نام زیبا و قشنگش مثل خورشید می‌درخشد.
 
وی با بیان اینکه حسین همدانی یک شخص نیست بلکه تبلور انقلاب، پایبندی به ولایت و سرباز بدون مرز است، مطرح کرد: حضور او در جبهه‌های انقلاب بدون دو دوتا چهارتا بود،کسی که در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از خود هزینه می‌کرد.

این همرزم شهید ادامه داد: شهیدهمدانی را خداوند طوری برجسته کرد که هیچ شخص و شخصیتی نمی‌تواند آن را وصف کند. شهید حسین همدانی با توسل به خداوند و ائمه اطهار (ع) وارد جنگ در سوریه شد و پیروزی را از آن اسلام کرد، او جوانمردی بود که به همراه مدافعان حرم از سنگر انقلاب و ولایت دفاع می‌کرد.

امیرپور با بیان اینکه حسین همدانی اولین کسی بود که لشکر ۲۷ محمد رسول الله را بنیان‌گذاری کرد و از اولین فرماندهان است، گفت: او از سال ۶۰ به بعد وارد یگان و تیپ شد و از مبدعانی بود که در هر شهری یگان تشکیل داد.

وی ادامه داد: یگان انصارالحسین(ع)، یگان خیبرشکن، یگانی که امثال شهید شکری پور را پرورش داد و هر کدام از این رزمندگان ید طولایی در دفاع مقدس داشتند، توسط شهید همدانی تشکیل شد.

همرزم شهید همدانی اظهار کرد: آوازه و تعریف شهید همدانی را از یگان اطلاعات و عملیات شنیده بودم، کمتر فرماندهانی داشتیم که دوشادوش نیروهای اطلاعاتی راه بیافتد و بخواهد تمام مناطق را برای جنگ شناسایی کند.

امیرپور با اشاره به اینکه سردار همدانی در عملیات والفجر ۲ در خط مقدم بود و مجروح شد افزود: در عملیات والفجر ۵ اولین کسی بود که صبح زود بعد از فتح به جمع نیروها برگشت.

وی با بیان اینکه حاج حسین بعد از پنج ماه که وارد گیلان می‌شود، لشکر قدس گیلان را تشکیل داد، عنوان کرد: شهید همدانی از مردانی نبود که پا پس بکشد و بگوید من نیستم، او در عمق خاک عراق، عملیات کربلای ۹ را انجام داد و شخصیت بزرگ بعد از جنگ نیز همین بزرگ مرد بود.

این همرزم شهید همدانی خاطرنشان کرد: همه خدمات شهید همدانی مشهود است اما بی‌شرمانه روبرویش می‌ایستند و چنین سخنان سخیفی را می‌گویند.

امیرپور با بیان اینکه شهید همدانی در جبهه فرهنگی تشکیلاتی به جای گذاشت تا راه شهدا خاموش نشود گفت: نقطه آغاز فتنه در سال ۷۶ در تهران بود و در این سالها خواستند کاری کنند اما با بصیرت مردم و نیروهای ولایی نتوانستند راه به جایی ببرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha