• جمعه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401052114953
  • خبرنگار : 50187

وزیر آموزش و پرورش:

۸۰۶ هزار فرهنگی در کشور مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

 ۸۰۶ هزار فرهنگی در کشور مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند

ایسنا/کرمان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تایید آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی گفت: ۸۰۶ هزار فرهنگی در سطح کشور به صورت جهادی و انقلابی رتبه بندی می شوند.

یوسف نوری ۲۱ مردادماه در نشست شورای اداری شهرستان فاریاب ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت زینب سلام الله علیه و آله گفت: حضرت زینب پرچمدار قیام کربلا بود و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا می ماند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی با وجود دولت مردمی وارد حکمرانی جدیدی شده و ارتباط با مردم به خوبی در این دولت به عنوان یک عنصر موثر نه توده ایجاد شد.

نوری با بیان اینکه امام برای مردم نقش موثری قائل بود افزود: این دولت برای مردم، در بین مردم و در راستای حل مشکلات مردم شکل گرفته و حضور در بین مردم را افتخار خود می داند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ شان و منزلت معلمان اولویت اصلی ماست خاطر نشان کرد: نقل و انتقالات بیش از ۱۰۰۰ فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آنها است.

نوری با اشاره به آغاز اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان گفت: این طرح با هدف ارتقا جایگاه معلم و صلاحیت معلمی و ایجاد رقابت در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه به عنوان خادم همکاران فرهنگی و دانش آموزان در آموزش و پرورش مسئول هستیم بیان کرد: آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تایید شده و به صورت جهادی و انقلابی برای بیش از ۸۰۶ هزار فرهنگی اجرایی می شود.

نوری با اشاره به ظرفیت های بی نظیر کشاورزی و معدنی در شهرستان فاریاب گفت: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت ها و افزایش تولید تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت های بی نظیر کشور در عرصه های مختلف دفاعی، نظامی و....گفت: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می گذرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha