• جمعه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1401052115193
  • خبرنگار : 71536

مورایس: خوش شانس بودم که در ورزشگاه خالی بازی کردیم

مورایس: خوش شانس بودم که در ورزشگاه خالی بازی کردیم

سرمربی سپاهان می‌گوید از خوش شانسی او است که تیمش در ورزشگاه خالی از تماشاگر مقابل استقلال به میدان رفته است.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل استقلال در نشست خبری اظهار کرد: یک بازی عادی، کلاسیک و خوب بود. حتی اگر بازی اول لیگ هم باشد، شرایط بدتر می‌شود. فکر می‌کنم استقلال بدشانسی آورد. آن‌ها در خانه خودشان به میدان رفتند. تقریبا برای تیمی که در خانه خود بازی می‌کند، یک الزام و اجبار است که باید به پیروزی برسد. فکر می‌کنم فشار بدی روی بازیکنان استقلال بود. متوجه شدم که بازی برای ما آسان نبود. در نیمه اول تلاش کردیم که بازی را کنترل کنیم و فضاها را ببندیم و از موقعیت‌های خلق شده استفاده کنیم. 

وی ادامه داد: در ۱۰ دقیقه اول توانستیم تعادل را به وجود آوریم. از لحاظ باز پس گیری توپ، توانستیم موفقیت خودمان را نشان دهیم. در لحظات ابتدایی یک مقدار خوش شانس بودیم که گلی دریافت نکردیم. در بین دو نیمه اندکی تغییرات داشتیم  و جای گیری‌ها را درست کردیم. توانستیم فشار را افزایش دهیم. توانستیم موقعیت خلق و به گل برسیم. وقتی در چنین بازی‌هایی تیمی گل می خورد، خیلی سخت است که جبران کند. به ویژه زمانی که هواداران خود را ندارید تا تشویق و حمایت خود را نشان دهند. من قبلا آدم خوش شانسی بودم و در این بازی هم خوش شانس بودم که بدون حضور تماشاگران به میدان رفتیم. 

سرمربی سپاهان گفت: نمی‌توانم بگویم بازیکنان ما خیلی هم خوب بودند. در مجموع یک بازی خوب از همه بازیکنان دیدم. فقط باید به بازیکنانم تبریک بگویم. برد شیرینی بود. به بازی بعد می‌رویم. 

وی درباره برتری در جدال مربیان پرتغالی در نیمه مربیان اظهار کرد: هدف من این نیست که درباره نکات ضعف و قدرت تیم مقابل صحبت کنم. بازی آسانی برای دو تیم نبود و از این برد خیلی خوشحال هستیم. حریف قابل احترامی داشتیم و نمی‌خواهم درباره کیفیت مربیان صحبت کنم؛ چون او (ساپینتو) یک مربی باکیفیت است.

سرمربی سپاهان با اشاره مجدد به شانس خوب طلایی‌پوشان عنوان کرد: خیلی خوش‌شانس بودیم که بازی بدون تماشاگر بود؛ چون ممکن بود شرایط به گونه دیگری رقم بخورد. با این حال اگر ورزشگاه پر از تماشاگر بود، همین روند را طی می‌کردیم و کارمان را با همین روال انجام می‌دادیم.

مورایس در این مورد که سپاهان موقعیت چندانی به استقلال نداد، اظهار کرد:‌ وظیفه مربی ایجاد تعادل است و تلاش می‌کنیم همیشه تعادل را حفظ کنیم. نباید هیچ‌وقت تمرکز خودمان از دست بدهیم و این روندی است که یک تیم باید حفظ کند. از لحاظ دفاعی انسجام داشتیم، اما به این فکر نمی‌کنیم که حریف می‌توانست چه تعداد موقعیت گلزنی خلق کند. هدف ما بازپس‌گیری توپ برای گلزنی بود و این تنها تفکر ما محسوب می‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha