• شنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401052215531
  • خبرنگار : 50184

به میزبانی کرمانشاه

مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام به میزبانی کرمانشاه برگزار و با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

مهدی حاتمی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به میزبانی کرمانشاه در برگزاری این مسابقات، اظهارکرد: مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور که از روز 19 مرداد در کرمانشاه آغاز شده بود، پس از سه روز با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: این رقابت ها در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و با حضور 487  ورزشکار از سراسر کشور برگزار شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه با بیان اینکه این رقابت ها در پنج رشته بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار برگزار شد، افزود: در بخش تیمی رشته بادی کلاسیک تیم تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم های کرمانشاه و اصفهان نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

وی افزود: در رشته بادی بیلدینگ نیز عنوان قهرمانی به تیم اصفهان رسید و تیم های تهران و کرمانشاه دوم و سوم شدند.

حاتمی با بیان اینکه در رشته فیزیک هم تهران "الف" قهرمان شد، گفت: تیم تهران "ب" در جایگاه دوم و کرمانشاه در جایگاه سوم ایستاد.

وی از قهرمانی تیم کرمانشاه در رشته فیزیک کلاسیک خبر داد و گفت: پس از کرمانشاه، تیم های اصفهان و همدان روی سکوهای بعدی قرار گرفتند.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه به  نتایج کسب شده در رشته ماسکولار هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه این رشته تنها در دو دسته و رده سنی بزرگسالان برگزار شد، برای همین نتایج تیمی ندارد.

وی تاکید کرد: در دسته 175 سانتیمتر این رقابتها پوریا دهقانی از تهران، امیر حسین مختاری از مازندران و ساسان حسینی از کرمانشاه در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

حاتمی اضافه کرد: همچنین در دسته مثبت 175 سانتیمتر هم محمد متین سیروسی از خراسان جنوبی قهرمان شد و کیانوش کردعلیوند از لرستان و علی مجدمی از مازندران هم دوم و سوم شدند.

وی اعلام کرد: نفرات اول تا سوم هر بخش به اردوی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی 2022 قزقیزستان دعوت خواهند شد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور 70 ورزشکار کرمانشاهی در این رقابت ها گفت: خوشبختانه شاهد عملکرد بسیار خوبی از ورزشکاران کرمانشاهی بودیم، بگونه ای که برای اولین بار در یکی از رشته ها – فیزیک کلاسیک – عنوان قهرمانی را برای استان کسب کردیم.

وی متذکرشد: همچنین کسب دو عنوان سومی و یک عنوان دومی هم دیگر دستاورد ورزشکاران کرمانشاهی در این رقابت ها بود.

حاتمی در پایان سطح مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور در کرمانشاه را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: سطح این رقابت ها با رقابت های جهانی برابری می کند، چراکه ورزشکاران ما همه در مسابقات جهانی مدال آور هستند.

مسابقات قهرمانی کشور بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha