• شنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401052215568
  • خبرنگار : 30188

ویژگی‌های یک چمن مصنوعی مناسب

ویژگی‌های یک چمن مصنوعی مناسب

اگر اخیرا خرید چمن مصنوعی ذهن تان را درگیر کرده است، ممکن است از خود بپرسید که واقعا چمن مصنوعی می تواند جایگزین چمن طبیعی باشد؟ آیا همان ظاهر زیبا و دلنواز را دارد که حس آرامش را در آدم به وجود می‌آورد؟ آیا می‌توان به چنین محصولی اطمینان کرد؟ برا دریافت پاسخ‌ها با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از چمن سرا، شاید اندکی عجیب به نظر برسد، اما جواب این سوالات فقط و فقط به انتخاب یک تولیدکننده چمن مصنوعی مربوط می‌شود. دلایل این امر هم به عوامل مختلفی باز می‌گردد که باید هنگام انتخاب انواع چمن مصنوعی با کیفیت و درجه یک مورد ملاحظه قرار دهید.

1.رنگ چمن مصنوعی

وقتی وارد بازار چمن مصنوعی می‌شوید و یا به وب سایت‌های فروشگاهی چمن مصنوعی نگاه می‌کنید، شاید رنگ سبز بسیاری از آن‌ها نظرتان را در همان وهله اول جلب کنند و سریعا اقدام به خرید کنید. اما کمی دست نگاه دارید. همه چیز به این قشنگی و زیبایی که فکر می‌کنید، نیست. چمن‌های مصنوعی قرار است جایگزین چمن‌های طبیعی با طول عمری فوق‌العاده بالا باشند. منظور از این طول عمر چیزی بین 8 تا 10 سال و یا حتی بیشتر است.

شما باید چمن مصنوعی ایرانی درجه یکی را خریداری کنید که از کیفیت و پایداری رنگ آن اطمینان داشته باشید.

انتخاب یک کارخانه چمن مصنوعی معتبر موجب می‌شود به این یقین برسید که تمامی جزئیات در طول ساخت انواع چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی رعایت شده است. از این رو چنین چمن‌های مقاومی می‌توانند در برابر اشعه‌های UV نور خورشید، برف، باران، یخبندان و غیره همیشه رنگ خود را حفظ کنند.

2. بکینگ چمن مصنوعی قدرتمند

شاید کم اهمیت به نظر برسد اما بکینگ مانند پی ساختمان است و همه چیز روی آن بنا می‌شود. این ضرب المثل "خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج " را به یاد دارید؟ دقیقا همین موضوع درباره چمن مصنوعی صدق می‌کند.

بکینگ چمن مصنوعی باید به قدری مقاوم و قدرتمند باشد که دمای بالای هوا و سرمای بیش از حد هوا موجب ترک خوردگی ناشی از انقباض و انبساط آن نشوند، بنابراین تحت هر شرایطی چمن ها و الیاف آن در حالت ایده‌آل خود باقی می‌مانند و زیبایی منظره سبز شما را حفظ می‌نمایند.

3. قیمت چمن مصنوعی

شاید این جمله تکراری را بارها شنیده باشیم که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. اما این موضوع درباره چمن‌های مصنوعی بیش از هر چیزی حائز اهمیت می‌باشد. از مواد اولیه که در ساخت انواع چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی به کار می‌رود تا تمام تجهیزات و ماشین‌آلات و غیره، همگی هزینه‌های جدایی دارند که روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر می‌گذارند، البته باید به این موارد فاکتورهایی مانند نیروی انسانی، مهندسین ناظر، تست و بررسی مقاومت و پایداری چمن مصنوعی در آزمایشگاه و غیره را نیز اضافه کنیم.

اگر تنها یکی از این مراحل مهم توسط تولیدکننده چمن مصنوعی حذف شود و خیلی با دقت انتخاب نشود، کیفیت چمن مصنوعی نهایی تحت تاثیر قرار می گیرد و این مقدمه ورود چمن های مصنوعی ارزان و بی کیفیت به بازار می‌شود.

قرار نیست که شما گران‌ترین چمن مصنوعی را بخرید، اما انتخاب چمن مصنوعی ارزان قیمت هم بیش از یک مدت کوتاه برایتان ماندگاری نخواهد داشت.

ویژگی‌های یک چمن مصنوعی مناسب

4. تنوع بسیار زیاد چمن مصنوعی

وقتی که انتخاب‌هایتان محدود می‌شود، مجبور می‌شوید تا چمنی را انتخاب کنید که نه تنها با آن چیزی که دوست دارید مطابقت ندارد، بلکه جوابگوی نیازهایتان نیست.

اما یک تولیدکننده و کارخانه چمن مصنوعی معتبر به نیازهای مختلف مشتریان خود اهمیت قائل می‌شود و طیف گسترده‌ای از چمن‌های مصنوعی را برای انواع کاربردهای ورزشی و تزئینی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این امر باید به خوبی در پروژه‌هایی که انجام می‌دهند، مشهود باشد.

این امر موجب می‌شود تا بتوانید تمامی چمن‌های مصنوعی را از نظر تراکم، رنگ، بافت، دیتکس، ارتفاع الیاف و غیره مقایسه کنید و خوب بررسی نمایید که کدام یک برای محیط و مکانی که می‌خواهید چمن پوش کنید، مناسب می‌باشد.

گروه چمن سرا مجموعه وسیعی از بهترین، بادوام‌ترین، قدرتمندترین و زیباترین چمن‌های مصنوعی را در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌دهد، همچنین تیم فروش چمن سرا با تجربه و مهارتی که در طول بیش از یک دهه فعالیت خود در بورس چمن مصنوعی و صادرات چمن ها به کشورهای همسایه به دست آورده اند، می‌توانند شما را در انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی راهنمایی کنند.

سرایتان سبز با چمن سرا

شماره تماس: 09194006300

منبع: www.chamansara.com

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha