• شنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۷
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1401052215657
  • خبرنگار : 71661

حمایت تلویحی رئیس سابق سیا از "اعدام" ترامپ

حمایت تلویحی رئیس سابق سیا از "اعدام" ترامپ
مایکل هایدن

پس از آنکه گزارشی به دست رسید مبنی بر اینکه ماموران پلیس فدرال آمریکا منزل دونالد ترامپ را برای پیدا کردن اسناد محرمانه جستجو کرده‌اند، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تلویحا از اعدام ترامپ حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل ازپایگاه خبری نشنال ریویو، مایکل هایدن، رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به توییتی درباره اعدام دو فرد آمریکایی متهم به جاسوسی برای روسیه - و قرار دادن اسناد اسناد هسته‌ای آمریکا در اختیار مسکو - در سال ۱۹۵۳ واکنش نشان داد.

هایدن که سابقا به عنوان رئیس آژانس امنیت ملی و رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در دولت‌ها بیل کلینتون، جورج بوش و باراک اوباما فعالیت می‌کرد، در پاسخ به توییت مایکل بشلوس، تاریخ‌نگار ریاست‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه نوشت: به نظر (اعدام آن‌ها) کار خوبی بود.

تحلیلگران محافظه‌کار توئیت نوشته شده توسط مایکل بشلوس را پیشنهادی آشکار برای اعدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خاطر انتشار آن بلافاصله پس از اعلام کشف اسناد فوق محرمانه از منزل ترامپ قلمداد کردند.

گرچه این توییت‌ها اشاره‌ مستقیمی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا ندارند، اما در حالی مطرح می‌شوند که واشنگتن پست اعلام کرد که در میان اسنادی که پلیس فدرال آمریکا در محل سکونت دونالد ترامپ به دنبال آن‌ها می‌گرده، اسناد هسته‌ای هم وجود دارند. هنوز مشخص نیست که آیا چنین اسنادی در منزل ترامپ پیدا شده یا نه.

کریستینا باب، وکیل دونالد ترامپ روز پنجشنبه گفت: من در این مورد بخصوص با ترامپ صحبت نکرده‌ام که آیا اسناد هسته‌ای در آنجا نگهداری می‌کند یا نه. اما فکر نمی‌کنم چنین چیزی در خانه ترامپ باشد.

بر اساس گزارشی جدید از روزنامه پولتیکو، مجوز بازرسی اف‌بی‌آی از مارالاگو، محل سکونت دونالد ترامپ نشان می‌دهد که مقامات اجرای قانون آمریکا در حال بازجویی از ترامپ هستند تا ببینند آیا او در اتهامات خارج کردن یا نابود کردن سوابق، مانع شدن در برابر پیشرفت تحقیقات و نقض قانون جاسوسی آمریکا متهم است یا خیر.

در همین حال، لیستی از اقلام خارج شده از منزل ترامپ که به دست وال استریت ژورنال رسیده نشان می‌دهد که اف‌بی‌آی ۱۱ مجموعه سند محرمانه در خانه ترامپ پیدا کرده، از جمله اسناد فوق سری که لزوما باید در ساختمان‌های ویژه دولتی نگهداری شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۲ ۲۳:۵۴

خدا کنه با این مدارک بتوانندمانع از ریاست جمهوری دوباره ترامپ بشوند

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۰:۰۰

سلام همه اش بازی برای اینکه برجام به پایان برسانند

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۸

دلتو خوش نکن ترامپ دوباره کاندید میشه وریاست میکنه وپدر شما را خوب درمیاره اینشاالله آمین

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۰۱

ترامپ جونت فعلا بهتره مواظب باشه پدر خودش را درنیارند!

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۰۸:۲۶

خون سردار مظلوم شهید سلیمانی دامن این مردک رذل قمار باز رو خواهد گرفت. فعلا به ذلت و بدبختی افتاده ان شاءالله به دست خودشون هم اعدام بشه.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۵:۴۷

اتفاقا ترامپ برای لغو برجام سازی می زد که تندروان داخلی با ان ساز می رقصیدند 🤣🤣🤣😂😂😂

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۱:۱۳

عینه احمدی‌نژاد که اسناد فوق محرمانه رو نگه داشته و باهاش از نظام و کشور اخاذی میکنه. اما انکه گنه کرده کیست بگو تا بتونه بریزه توی خونش و اسناد رو بگیره. البته خونه ننه هگوچاوز رحمة‌الله علیه😄

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۵:۲۸

در هر صورت ترامپ نباید به مرگ عادی بمیره تاماااام

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۷:۵۸

با سلام لطفا خود آمریکاییها زودتر این بیشعور رو بکشید والله فرزندان گمنام امام زمان تردید نکنید که این کار رو انجام می دن اونوقت برای وجهه خودتون تو دنیا بد می شه

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۲۲:۳۲

ترامپ دهنتونو سرویس میکنه، خوش باشین

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۷ ۱۱:۰۴

فعلا که دهن خودش داره سرویس میشه!