• شنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1401052215791

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری:

ستاد امر به معروف و نهی از منکر با منکرهای کلان برخورد کند

ستاد امر به معروف و نهی از منکر با منکرهای کلان برخورد کند

ایسنا/قم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی منکرها کلان است و باید ریشه‌ای با آن مقابله کرد، فسادهای بزرگ و پول‌های بادآورده و جریاناتی که بازور درصدد فاسد کردن مدیران هستند، جزء این منکرهای کلان است و باید با جدیت مورد رصد و برخورد قرار گیرد و ستاد در این عرصه‌ها ورود کرده و کارش فراتر از این‌ها باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم، عنوان کرد: باید در زمینه امربه‌معروف و نهی از منکر حساسیت ویژه‌ای داشت در این زمینه قم اقدامات خوبی انجام داده است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس بیان کرد: جهت گیری کلی این است که ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با هدف پیگیر رسالت و وظایف خود ارتقا پیدا کند و نظارت‌های خود را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: در زمینه جایگاه امربه‌معروف کوتاهی‌هایی بوده است که باید جبران شود، در این زمینه ضرورت تشکیلات قوی و توانمند بیش از گذشته احساس می‌شود و ستاد امکانات لازم را باید مهیا سازد.

وی بابیان اینکه باید در جایگاه قانونی این ستاد نظارت باشد و برای توسعه فعالیت‌هایش نیز ردیف بودجه‌ای را تعریف کرد و در راستای رفع موانع اهتمام ورزید، گفت: تحولات و تغییرات به تشکیلاتی نیاز دارد و اگر دولت در این باره لایحه‌ای ارائه نماید می‌توان این ساختار را متحول و برای آن بودجه‌ای تعریف کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: همچنین باید به دنبال نیروهای دغدغه مند باشیم تا در این ساختار به وظایف خود عمل کنند و هر گونه کمی و کاستی آن‌ها را در جهت تحقق اهدافشان ناامید نسازد.

وی با اشاره به اینکه در جهت هم‌افزایی بیشتر و تحولات روزافزون نیز باید از تجربیات استان قم استفاده کرد و برای ادارات و دستگاه‌ها سهم مشخصی تعیین شود، افزود: اگر نقشه راهی برای توسعه ظرفیت‌ها مدنظر داشته باشیم بهتر می‌توان این اهداف را ترسیم و محقق ساخت، همچنین باید به دنبال راهی در تأمین نیازها باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علی‌رغم بضاعت اندک استان، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر پیشرفت‌های خوبی داشته است و باید در جهت تداوم فعالیت‌ها مورد حمایت قرار گیرد.

وی اظهار کرد: برخی منکرها کلان است و باید ریشه‌ای با آن مقابله کرد، فسادهای بزرگ و پول‌های بادآورده و جریاناتی که بازور درصدد فاسد کردن مدیران هستند، جزء این منکرهای کلان است و باید با جدیت مورد رصد و برخورد قرار گیرد و ستاد در این عرصه‌ها ورود کرده و کارش فراتر از این‌ها باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha