• شنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401052215952
  • خبرنگار : 30188

خرید میز ناهارخوری از دیجی چوب

خرید میز ناهارخوری از دیجی چوب

انتخاب و خرید میز ناهارخوری، کار مشکلی است. ضمن اینکه میز غذا خوری دارای انواع گوناگونی می‌باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه کننده میز غذاخوری آشنا کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از دیجی چوب، میز غذاخوری یکی از اجزای اصلی دکوراسیون در خانه‌های امروزی محسوب می‌شود. اگر به گذشته بازگردیم؛ خواهیم دید خیلی از خانه‌ها میز ناهار خوری نداشتند. موردی که اهمیت و ضرورت وجود میز غذاخوری در خانه ها را افزایش می‌دهد؛ موضوع دکوراسیون است. وجود میز ناهارخوری در گوشه‌ای از خانه یا در بخش مرکزی آشپزخانه، تاثیر زیادی بر دیزاین منزل دارد. چیدمان میز ناهارخوری می‌تواند زیبایی و چشم‌انداز دلنشینی به خانه ما ببخشد. به همین خاطر امروزه دغدغه بسیاری از خانواده‌ها خرید میز ناهار خوری مناسب برای منزل‌شان است. در این مطلب قصد داریم با انواع میز ناهارخوری و عوامل موثر بر قیمت آن آشنا شویم. همچنین فروشگاهی که می‌توانید برای خرید  میز غذاخوری به آن مراجعه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت میز ناهارخوری و عوامل موثر بر آن:

هزینه سفارش ساخت میز ناهارخوری از اهمیت زیادی برخوردار است. چون در اولین مرحله میزان بودجه‌ای که باید توسط مشتری پرداخت گردد؛ توسط فروشنده بررسی می‌شود. سپس بر اساس بودجه خریدار، می‌توان لیستی از میزهای غذاخوری تهیه نمود و به مشتری ارائه کرد. اکنون می‌خواهیم بدانیم چه مواردی تعیین کننده قیمت میز غذاخوری هستند.

  •  اولین فاکتور، جنس میز غذاخوری است. زیرا نوع متریال به‌کار رفته در ساخت میز غذاخوری در قیمت‌گذاری آن بسیار تاثیرگذار می‌باشد. همچنین به دلیل اینکه، میز غذاخوری در انواع: چوبی، فلزی یا پلاستیک‌های فشرده طراحی و ساخته می‌شود؛ دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشد. اما عموما میز غذاخوری چوبی طرفداران بیشتری دارد. ضمن اینکه قیمت آن مناسب‌تر بوده و دارای استقامت بالایی نیز می‌باشد.
  •   فاکتور بعدی، ابعاد میز غذاخوری است. ابعاد میز ناهار خوری به ظرفیت آن بستگی دارد و این‌که قرار است چند نفر از آن استفاده کنند. میزهای ناهار خوری عموما به  4 نفره، ۶ نفره، ۸ نفره و ۱۲ نفره تقسیم می‌شوند. طبیعتا هرچه ظرفیت میزغذاخوری بیشتر باشد؛ هزینه‌ای که مشتری باید پرداخت کند نیز، بیشتر می‌شود.

خرید میز غذاخوری:

تا این جای مطلب اطلاعاتی در خصوص قیمت میز ناهار خوری دریافت کردیم و دانستیم اگر برندی در بازار از تجربه و سابقه درخشانی برخوردار باشد؛ مطمئناً کیفیت لوازم تولیدی آن نیز از سایر برندها بیشتر است. به این ترتیب می‌توان هزینه بیشتری متحمل شد  و میز نهارخوری با کیفیت‌تری خریداری کرد. شاید اکنون این سوال برای‌تان مطرح شود که بهترین میز ناهارخوری کدام است؟ در این بخش به معرفی سه مدل از انواع میزهای ناهارخوری پرطرفدار خواهیم پرداخت.

میز ناهارخوری کم جا: این مدل یکی از انواع میز غذاخوری است که به دلیل اشغال فضای کمتر نسبت به سایر میزهای ناهار خوری، مشتریان زیادی دارد. همچنین به دلیل زندگی آپارتمان‌نشینی و واحدهای مسکونی کوچک، تمایل به خرید این نوع میز غذاخوری افزایش یافته است. آنچه موجب می‌شود این میز فضای کمتری را اشغال کند، طراحی صندلی‌های آن است. زیرا صندلی‌های این میز ناهارخوری نقلی، به شکل مثلث ساخته شده‌اند و درون میز جای می‌گیرند. جنس چوب این میز، روس بوده و پارچه به کار رفته در آن نیز قابل تغییر می‌باشد. پس به هیچ عنوان نگران کیفیت این نوع میز ناهارخوری نباشید زیرا دارای بهترین ویژگی‌ها است.

خرید میز ناهارخوری از دیجی چوب

برای مشاهده و خرید محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. (https://digichoob.com)

میز ناهارخوری کم‌جا مربع 4 نفره میز ناهارخوری کم‌جا گرد 4 نفره
ساخته شده از چوب روس ساخته شده از چوب روس
ابعاد میز 90 *90 ابعاد میز قطر 90
قابلیت تغییر رنگ و پارچه قابلیت تغییر رنگ و پارچه

میز ناهار خوری چستر سوین: آن دسته از خریدارانی که با مشکل کمبود جا مواجه نیستند، می‌توانند از این مدل استفاده نمایند. ضمن اینکه میز غذاخوری سوین، ابهت خاصی به منزل شما می‌بخشد و از انواع خاص میزهای ناهارخوری می‌باشد. جنس این مدل از چوب راش و MDF است. مدت زمان ساخت این نوع میز ناهارخوری برای 4 نفره، 14 الی 18 روز کاری زمان لازم دارد. این مدل به افرادی پیشنهاد می‌شود که به مدل سلطنتی علاقه زیادی دارند.  

خرید میز ناهارخوری از دیجی چوب

برای مشاهده و خرید محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. (https://digichoob.com)

میز ناهارخوری چستر سوین 4 نفره میز ناهارخوری چستر سوین 6 نفره
ساخته شده از چوب راش ساخته شده از چوب راش
ابعاد میز 120 *90 ابعاد میز 140 * 100
قابلیت تغییر رنگ و پارچه قابلیت تغییر رنگ و پارچه

میز ناهارخوری چستر مانیا: اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید مدل میز غذاخوری خانه‌تان ساده، شیک و امروزی باشد؛ به شما مدل چستر مانیا را پیشنهاد می‌کنیم. پارچه به کار رفته در این سرویس، مرغوب است و پایه‌های میز و صندلی آن از جنس چوب راش خراطی شده می‌باشد. ویژگی بسیار مهم این میز غذا خوری، جنس کلاف بدنه اصلی صندلی‌ها است. این قسمت‌ها از اسفنج هفده کیلویی پرتراکم ساخته شده‌اند و برای آن دسته از افرادی که به آرامی غذا می‌خورند؛ بسیار مناسب است. زیرا با نشستن طولانی مدت روی صندلی‌های مدل چستر، احساس خستگی نخواهند کرد.

خرید میز ناهارخوری از دیجی چوب

برای مشاهده و خرید محصولات به سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. (https://digichoob.com)

میز ناهارخوری چستر مانیا 4 نفره میز ناهارخوری چستر مانیا 6 نفره
ساخته شده از چوب راش ساخته شده از چوب راش
ابعاد میز 120 *90 ابعاد میز 140 * 100
قابلیت تغییر رنگ و پارچه قابلیت تغییر رنگ و پارچه

نتیجه گیری:

میز غذاخوری جزء اسباب ضروری منزل محسوب می‌شود و خریداری آن برای بسیاری از خانواده‌ها مشکل است. زیرا نمی‌دانند باید از کدام فروشگاه خرید نمایند. فروشگاه دیجی چوب به آدرس اینترنتی: https://digichoob.com از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش محصولات چوبی شناخته می‌شود. از آنجایی که مشغله‌های کاری فرصت کافی برای خریدهای حضوری ایجاد نمی‌کنند؛ شما به راحتی از طریق سایت این مجموعه می‌توانید اقدام به خرید میز ناهار خوری دلخواه‌تان نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha