• یکشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401052316198
  • خبرنگار : 71516

واکنش حزب‌الله لبنان به حمله به سلمان رشدی

واکنش حزب‌الله لبنان به حمله به سلمان رشدی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که هیچ گونه اطلاعات اضافی و افزون بر آنچه در رسانه‌ها آمده، درباره مضروب شدن سلمان رشدی ندارد.

به گزارش ایسنا، یک مسئول حزب‌الله لبنان به خبرگزاری رویترز گفت: ما هیچ چیزی درباره حمله به سلمان رشدی نمی‌دانیم و بنابراین نمی‌توانیم واکنشی نشان دهیم.

پلیس آمریکا اعلام کرد که عامل حمله به سلمان رشدی "هادی مطر" ۲۴ ساله از نیوجرسی است که دارای اصالت لبنانی است و خانواده‌اش از شهرک یارون در جنوب لبنان هستند.

سلمان رشدی، نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که روز جمعه به وقت نیویورک در مراسمی برای سخنرانی در این شهر حضور یافته بود، از سوی هادی مطر با چاقو مورد حمله قرار گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۳:۰۵

چرا ، حزب الله لبنان در بیانیه و در متن واکنش سلمان رشدی را مرتد نام نبرده است ؟ یعنی حزب الله لبنان ، سیاست را بهتر از ما می فهمد !

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۴ ۱۱:۲۰

سلام دوستان خیلی وقت بود دوست داشتم بدونم این ملعون مرتد چی نوشته تو کتاب شیطانیش... بلخره متن ترجمه شده رو یافتم😂 بابا این ملعون معلوم نیس چه ماده مخدری مصرف کرده تااین جفنگیاتو تونسته سرهم کنه😀 یک چیزایی بلغور کرده انگار زده توپ توپ شده بعد شبانه روز هرچرندیاتی بذهنش اومده رونوشته... انگار که نه این ملعون رشدی میگه زخمی شده خبراشو تلویزیون رادیو هند پخش سراسری کرده و بمدت 15سال بازیگر سینمای هند بوده😂😂الله اکبر.... این چه جفنگیاتیه خدا لعنتش کنه...

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۳:۴۸

نوشتی نویسنده مرتد یعنی فرمان قتلش را تو صادر کردی ایسنا؟

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۶:۰۸

این مسئله غیر قابل قبول است ولی وقتی رخ دادهای هم زمان دیگر را کنار این عمل میگذاریم‌ خواهیم دید که چه کسانی در این زمان از این عمل سود میبرند .‌البته فکر میکنند که سود خواهند برد .

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۷:۲۲

درود بر « هادی مطر » ۲۴ ساله از نیو جرسی آمریکا / ضارب سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی .

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۱۸:۴۷

قتل نکن؟ مزد چنین انسانهای ناپاک که به الله سبحان شنوا و بینا طغیان می کنند...جهنم جاودانه است...شریعت ودین متعلق به پیامبران نیست...؟ ؟؟پیامبران پیام آور بوده اند ازجانب الله پاک ؟؟دین متعلق به پروردگار سبحان....وپیامبران وامامان معصوم ریسمان الهی هستند...رهایش کنید...این دررستاخیز ازمردگان باعث می‌شود...میلیون انسان که به حرفهای این حیوان گوش داده اند...به جهنم بروند؟ ؟چونکه رستاخیزازمردگان گروهی است..اول درگروه خانواده وخلاصه تا گروهی های بزرگ و بزرگتر....تمامی ملتها زیان می بینند...خداوندسبحان شنوا و بینا با کسی تعارف ندارد بااعمال حساب رسی می شویم

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۲۰:۰۴

خدا لعنت کند دست و زبانی را که به پیامبر اسلام توهین کرد و اینک دست انتقام الهی آن دست و زبان را از آو گرفت و انشاالله یزودی به درک واصل میگردد.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۲۰:۱۱

سلام دست الهی از کشوری که سلمان رشدی ابلیس را پناه داده بود بیرون امد و مسلمانان جهان و خصوصآ روح امام خمینی را شاد کرد.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۲۰:۱۹

مردم ایران و مسلمانان جهان دستان قدرتمند جوان 24 ساله آمریکایی که ارزوی آنان را بر آورده کرد را میبوسند.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۲۰:۴۸

خیلی خوب شد اینجوری بقیه اون بیشرف های که به دین و پیامبر عزیزمان توهین میکنن می‌فهمند که مجاهدين نترس اسلام قادرند جلوی کفار را بگیرند

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۲۲:۲۸

# درود بر هادی مطر

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۳ ۲۳:۲۹

ابراز خوشحالی هم نکرد ههه

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۴ ۱۱:۱۳

دمش گرم،ایکاش یک ضرب ب قلبش میزد وخلاص

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۲۴ ۱۳:۱۳

هادی مطر⁦🌧️⁩ کار بزرگی کرد. درسته که ما هم دعا می‌کنیم و صدقه می‌دیم و... ولی دو صد گفته چون نیم کردار نیست. اگر کسی سکوت کنه به احترام شیطان سکوت کرده نه برجام. به همین صراحت!

avatar

روح منی خمینی . بت شکنی خمینی شکستنه بتها زمان ومکان نمی شناسد درودخداوپیام آورخدا بر وظیفه شناس