• یکشنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401052316205
  • خبرنگار : 50228

مجدمی: امکانات تیم‌های نفتی مثل استقلال و پرسپولیس نیست اما می‌جنگیم

مجدمی: امکانات تیم‌های نفتی مثل استقلال و پرسپولیس نیست اما می‌جنگیم

ایسنا/خوزستان هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امکانات تیم‌های نفتی مثل تیم‌های صنعتی و استقلال و پرسپولیس نیست ولی می‌جنگیم و قطعا به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنیم.

مسلم مجدمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برد نفت در هفته اول مقابل مس کرمان، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما کارمان را خیلی خوب شروع کردیم. به نظر من بازی یک‌طرفه و به سود ما بود و دقیقاً می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و با توجه به این‌که بازی در زمین‌مان خودمان بود همگی سه امتیاز بازی را می‌خواستیم. فکر نمی‌کردم این بازی 5 گل داشته باشد اما شرایط به صورتی پیش رفت که بازی پرگلی شد.

وی ادامه داد: صددرصد تفکرات آقای مهاجری تأثیر بسیاری بر روی تیم گذاشته است و به نظر من او در یارگیری عجله نداشته است و به صورتی بازیکن گرفته است که با سیستم کاری‌اش جواب بدهد و به همین دلیل بازیکنان جذب شده می‌توانند تاکتیک این سرمربی را اجرا کنند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم‌های مدعی نسبت به بودجه‌شان یارگیری‌های خوبی داشته‌اند و به صورتی مشخص هستند اما تیم‌های نفتی همیشه مشکلات خاص خودشان را دارند و نسبت به شرایط‌شان بازیکن جذب می‌کنند و امکانات‌شان مثل تیم‌های صنعتی و استقلال و پرسپولیس نیست ولی می‌جنگیم زیرا بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم و قطعاً به رده‌های بالای جدول فکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما از ابتدا می‌دانستیم که مشکلاتی وجود دارد اما همه مسئولان استانی باید پای کار بیایند و کمک کنند و بارها گفته‌ایم نفت‌مسجدسلیمان دلخوشی این شهر است و با توجه به محرومیت‌هایی که خود این شهر دارد باید همه کمک کنند تا نتایج تیم باعث خوشحالی و دلگرمی مردم مسجدسلیمان شود.

مجدمی خاطرنشان کرد: امیدوارم از هفته دوم به بعد شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم. به نظر من بازی با هوادار جذاب‌تر و زیباتر است. امیدوارم از هفته دوم هواداران نفت را ببینیم که مطمئناً در روند نتیجه‌گیری ما تأثیر فراوانی خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha